Ford Mustang Mach-E doczekał się ostrej wersji GT. Znamy polskie ceny

Elektryczny Mustang Mach-E cieszy się sporym wzięciem klientów, także w Polsce. Teraz zainteresowanie wzrośnie jeszcze bardziej, gdyż do oferty dołącza mocna odmiana GT. Czym się wyróżnia i jak wyglądają jej ceny?

Wersja GT zapewnia więcej niż wystarczające osiągiWersja GT zapewnia więcej niż wystarczające osiągi
Źródło zdjęć: © mat. prasowe / Ford
Aleksander Ruciński

Dotychczas polscy klienci chętni na Mustanga Mach-E mogli wybierać spośród wersji RWD i AWD w wariantach mocy od 269 KM do 351 KM i pojemności baterii od 75 kWh do 98 kWh. Teraz do tego grona dołącza topowe wydanie GT z dwoma elektrycznymi silnikami, które generują 487 KM mocy i aż 850 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Jak nietrudno się domyślać, taki zestaw gwarantuje osiągi godne prawdziwego GT - pierwsza setka pojawia się na liczniku już po 3,7 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 200 km/h. Wszystko to przy maksymalnym obiecywanym zasięgu na poziomie 490 km. To zasługa akumulatora o pojemności 98 kWh brutto.

GT jest jednocześnie wersją napędu, jak i wyposażenia. Klienci, którzy zdecydują się wyłożyć 335 000 zł, nie będą więc mieli zbyt wielkich możliwości konfiguracji. Mogą za to liczyć na wszelkie atrakcje już w standardzie.

Ford Mustang Mach-E GT - cena i wyposażenie:

  • GT - od 335 000 zł - standardowo m.in. pakiet systemów wsparcia kierowcy z aktywnym tempomatem, system automatycznego parkowania, aktywne zawieszenie MagneRide, pełne oświetlenie LED, multimedia SYNC4A z wyświetlaczem o przekątnej 15,5 cala i nawigacją, nagłośnienie B&O, system kamer 360 stopni, pakiet stylistyczny GT, kubełkowe fotele, 20-calowe felgi, możliwość ładowania mocą 150 kW

Auto jest więc kompletnie wyposażone. Jedyną opcję stanowią lakiery oraz pakiet technologiczny GT za 4 tys. zł, w skład którego wchodzi dach panoramiczny i przednia szyba z filtrem przeciwsłonecznym IR.

Wybrane dla Ciebie

Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie