Zdjęcie ilustracyjne do artykułu

Ford Mustang Mach-E – nowa definicja ikony motoryzacji

Autokult Elektromobilność

Prawdziwie elektryczny, prawdziwy Mustang, prawdziwy SUV. Mustang Mach-E to połączenie ognia i wody. Idealnie łączy w sobie ponad 50 lat dziedzictwa Mustanga z najnowocześniejszą technologią elektryczną.

Gdy po raz pierwszy świat usłyszał, że w planach marki Ford jest stworzenie elektrycznej wersji Mustanga, wiele osób miało wątpliwości, czy to słuszny kierunek. Wątpliwości pojawiło się jeszcze więcej, kiedy okazało się, że Ford Mustang Mach-E będzie SUV-em.

Jednocześnie wszyscy ci, którzy mieli już do czynienia z najnowszą odsłoną legendy, szybko pozbyli się powątpiewania i przekonali się, że Mach-E jest absolutnie godzien miana prawdziwego Mustanga. Według badania przeprowadzonego w USA blisko 90 proc. właścicieli Forda Mustanga Mach-E kupiłoby go ponownie bez żadnego zastanowienia.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu

Nowy, ale kontynuujący wspaniałą historię

Mustang Mach-E redefiniuje pojęcie auta z charakterem. Ford stworzył nowego Mustanga gotowego na obecne czasy. Samochód wzbudzający emocje, podziw a jednocześnie pożądanie. Mustang Mach-E w sposób oczywisty czerpie z dziedzictwa i historii jednego z najlepiej rozpoznawalnych samochodów sportowych na świecie.

Zarówno zdecydowane i dynamicznie prowadzone linie nadwozia, kształt przednich reflektorów oraz tylnych lamp jak i sylwetka w stylu coupé celnie nawiązuje do ikonicznych kształtów, które od ponad 57 lat ściągają spojrzenia fanów motoryzacji na całym świecie. W wyglądzie Mustanga Mach-E łatwo odnaleźć obraz siły, doskonałych osiągów i sportowego charakteru.

Wygląd koresponduje z osiągami

To nie jest kolejny, zwykły samochód elektryczny. To prawdziwy Mustang. W Polsce Ford Mustang sprzedaje się przede wszystkim w wersji GT lub w wersji z dużą baterią i napędem na obie osie. Obie wersje dysponują fantastycznymi osiągami ale to Ford Mustang Mach-E GT jest tym, których tych emocji ma dostarczyć najwięcej

Już stylistyka nadwozia Mustanga Mach-E pokazuje, że osiągi to nie jest czcza obietnica, to gwarancja, że po wciśnięciu pedału przyspieszenia poczujemy dokładnie to, czego oczekujemy od Forda Mustanga. Każda wersja Mustanga Mach-E zachwyca dynamiką i osiągami, natomiast flagowa odmiana GT daje prawdziwie sportowe możliwości kierowcy. Dzięki mocy 487 KM i momentowi obrotowemu na poziomie 860 Nm Mach-E przyspiesza od 0 do 100 km/h nawet w zaledwie 3,7 sekundy. To o 0,6 sekundy szybciej niż spalinowy Mustang GT z silnikiem V8!

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu

Jeszcze więcej możliwości wyboru

Decydując się na Mustanga Mach-E, można wybrać jedną z pięciu konfiguracji napędu.

Napęd na tylną oś lub na wszystkie koła, moc od 269 do 487 KM, zasięg od 400 do 610 km – to ty określasz swoje potrzeby i dokonujesz wyboru Dopasowanego do swoich potrzeb Forda Mustanga Mach-E.

Ford Mustang Mach-E jest dostępny aż w pięciu różnych konfiguracjach napędu, mocy oraz pojemności akumulatorów trakcyjnych. Możesz zdecydować samemu czy twoim priorytetem jest maksymalnie wydajne przyspieszenie czy też największy możliwy zasięg.

Możesz zdecydować się na wersję z napędem na wszystkie koła lub z klasycznym i charakterystycznym dla spalinowych modeli Mustanga napędem na tylną oś. W tych kwestiach nie ma złych wyborów, w każdej odsłonie Mustang Mach-E da ci wszystko to, czego oczekujesz od jazdy prawdziwym Mustangiem.

Styl bez żadnych kompromisów

Dynamiczna linia nadwozia połączona z praktycznością SUV-a. Choć Mustang Mach-E jest SUV-em, to jego wygląd nie pozwoli wątpić w jego sportowy rodowód. To wszystko przy maksimum praktyczności. Dynamiczna, nawiązująca do ikonicznego wyglądu Mustanga sylwetka karoserii to jedno, ale w przypadku Mustanga Mach-E nie zapomniano także o praktyczności.

Świadczy o tym przede wszystkim zaskakująco przestronne, eleganckie, pięcioosobowe wnętrze, które zachwyca przestrzenią wygospodarowaną dzięki rozstawowi osi wynoszącemu aż 2987 mm. Ponadto, bagażniki: przedni mieści 80 litrów bagażu, natomiast tylni nawet 519 litrów do linii dachu, niezależnie od napędu na tylną oś czy na wszystkie koła. Koncepcja sportowego samochodu została rozwinięta o tak ważną na co dzień praktyczność, bez kompromisów.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu

Pewnie na każdej drodze

Ford Mustang Mach-E zawsze prowadzi się doskonale. Niezależnie od tego, czy do pokonania mamy kręte pozamiejskie drogi, szutrowe trakty czy miejskie, ciasne zakamarki, Mustang Mach-E zachwyca prowadzeniem. To właśnie sposób, w który prowadzi się Mustang Mach-E wyróżnia go na tle wielu podobnych do siebie samochodów elektrycznych.

Sportowe DNA jest odczuwalne po każdym naciśnięciu gazu i po każdym przejechanym kilometrze. Dzięki długiemu rozstawowi osi i dobrze zestrojonemu zawieszeniu uwagę zwraca także stopień komfortu podróżowania, idealnie dopasowany do charakteru tego samochodu. Niezależnie od tego, czy chcemy spokojnie przejechać codzienną drogę do pracy, czy zasmakować dynamicznych i krętych dróg, Mustang Mach-E zaskakuje swoją tożsamością - byciem jednocześnie prawdziwym SUV-em i prawdziwym Mustangiem.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu

Nowe oblicze prawdziwego Mustanga

Przekonuje do siebie od pierwszego kilometra. Jeden z najciekawszych elektrycznych samochodów na rynku, a przy tym jednocześnie najbardziej kompletny i przełomowy Mustang w całej historii tej marki.

Poszukując samochodu wyróżniającego się swoim charakterem, ze względu na swój wygląd, prowadzenie, efektywność a także dziedzictwo, które za nim stoi, Ford Mustang Mach-E nie ma konkurencji. Nowa, przełomowa konwencja i postrzeganie Mustanga, jako elektrycznego SUV-a, jest odpowiedzią na potrzeby i oczekiwania dzisiejszych kierowców.

Mach-E jest kontynuatorem wspaniałej legendy swoich ikonicznych przodków, a jednocześnie pisze zupełnie nowy, elektryzujący rozdział w historii tego najpopularniejszego modelu w historii samochodów sportowych. Tak właśnie na naszych oczach rodzi się nowa ikona motoryzacji!

Wybrane dla Ciebie

Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie