Ford Ranger Plug-in dołączy do oferty. Będzie jak mobilny akumulator

Ranger zyska wersję z wtyczką. Ford właśnie zapowiedział hybrydowę plug-in, która trafi do klientów na początku 2025 roku. Taki napęd w użytkowym pickupie może mieć naprawdę spory sens.

Ford Ranger Plug-inFord Ranger Plug-in
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Ford
Aleksander Ruciński

Produkcja pierwszego w historii Rangera Plug-ina wystartuje pod koniec 2024 roku, a dostawy ruszą na początku 2025 roku. Zainteresowanie klientów powinno być spore z uwagi na oczywiste zalety takiego napędu.

Ford zapowiedział, że hybryda z wtyczką zostanie oparta na benzynowym, 2,3-litrowym silniku z doładowaniem, wspartym dodatkową jednostką elektryczną i akumulatorem trakcyjnym. Taki zestaw wygeneruje większy moment obrotowy niż jakikolwiek inny Ranger. Pozwoli też na bezemisyjną jazdę z zasięgiem do 40 km.

To rozwiązanie, które sprawdzi się np. w centrach miast objętych strefami czystego transportu. Ma też dodatkową zaletę w postaci systemu Pro Power Onboard pozwalającego zasilać zewnętrzne urządzenia wykorzystywane w pracy czy miejscu rekreacji. Gniazda znajdziemy zarówno w kabinie, jak i przestrzeni ładunkowej.

System Pro Power Onboard
System Pro Power Onboard © Materiały prasowe

Oczywiście nie zabraknie także napędu na cztery koła i imponujących zdolności holowniczych (do 3500 kg dla przyczep z hamulcem). Ranger Plug-in, tak jak w pełni spalinowe odmiany, powinien też nieźle radzić sobie poza asfaltem.

Więcej szczegółów dotyczących nowej wersji tego pickupa poznamy zapewne w przyszłym roku. Tym, co budzi największą ciekawość, jest oczywiście cena. Hybrydy z wtyczką nie należą bowiem do najtańszych.

  • Ford Ranger Plug-in
  • Ford Ranger Plug-in
  • Ford Ranger Plug-in
  • Ford Ranger Plug-in
  • Ford Ranger Plug-in
  • Ford Ranger Plug-in
  • Ford Ranger Plug-in
  • Ford Ranger Plug-in
  • Ford Ranger Plug-in
  • Ford Ranger Plug-in
  • Ford Ranger Plug-in
  • Ford Ranger Plug-in
  • Ford Ranger Plug-in
  • Ford Ranger Plug-in
  • Ford Ranger Plug-in
  • Ford Ranger Plug-in
  • System Pro Power Onboard
[1/17] Ford Ranger Plug-in Źródło zdjęć: Materiały prasowe | Ford
Wybrane dla Ciebie
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Test Leapmotor T03. Znalazłem haczyk w sensacyjnym chińskim aucie za 99 zł miesięcznie
Test Leapmotor T03. Znalazłem haczyk w sensacyjnym chińskim aucie za 99 zł miesięcznie
Test: Škoda Superb 1.5 TSI Plug-In Hybrid. Sprawdziłem, ile przejedzie na samym prądzie
Test: Škoda Superb 1.5 TSI Plug-In Hybrid. Sprawdziłem, ile przejedzie na samym prądzie
Nowy Mercedes GLB wyceniony w Polsce. Kosztuje prawie tyle, co poprzednik, ale oferuje więcej
Nowy Mercedes GLB wyceniony w Polsce. Kosztuje prawie tyle, co poprzednik, ale oferuje więcej
Tesla na ostatnim miejscu w amerykańskim rankingu niezawodności
Tesla na ostatnim miejscu w amerykańskim rankingu niezawodności
Stworzył Taycana, teraz będzie szefem AMG. Co to oznacza dla marki?
Stworzył Taycana, teraz będzie szefem AMG. Co to oznacza dla marki?
Ford stworzy dwa modele na platformie Renault. Tak chce wygrywać w Europie
Ford stworzy dwa modele na platformie Renault. Tak chce wygrywać w Europie
Tesla Model 3 teraz jeszcze tańsza. Wersja Standard wjeżdża do polskich salonów
Tesla Model 3 teraz jeszcze tańsza. Wersja Standard wjeżdża do polskich salonów
Nowy Merceces GLB debiutuje jako elektryk. Imponuje przestrzenią i zasięgiem
Nowy Merceces GLB debiutuje jako elektryk. Imponuje przestrzenią i zasięgiem
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
ZACZEKAJ! ZOBACZ, CO TERAZ JEST NA TOPIE 🔥