Jaguar odświeżył I-Pace'a. Co się zmieniło?

Elektryczny crossover Jaguara debiutował w 2018 roku. Wciąż jednak wygląda wyjątkowo świeżo. Brytyjczycy nie musieli się więc zbytnio napracować przy ostatnim liftingu. W wersji na rok 2023 zmieniły się głównie detale.

Jaguar I-Pace (2023)Jaguar I-Pace (2023)
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Jaguar I-Pace
Aleksander Ruciński

By dostrzec różnice między "nowym" wcieleniem I-Pace'a a dotychczasowym wydaniem, trzeba mieć wprawne oko. Zasadniczo design auta nie uległ większym zmianom. Styliści zmodyfikowali jednak detale poprawiające odbiór projektu.

To przede wszystkim czarna, zamknięta atrapa chłodnicy, która zastąpiła tradycyjną siatkę. Nowe są też ciemnoszare wstawki we wlotach powietrza. Dodatkowo w odmianie 400 Sport dostaniemy subtelny tylny spojler i 22-calowe felgi o nowym wzorze. Co ciekawe, można je zamówić z całorocznymi oponami.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Jaguar I-Pace - Europejski Samochód Roku 2019. Czy zasłużył na ten tytuł?

W kabinie z kolei znajdziemy zaktualizowane multimedia Pivi Pro z bezprzewodowym Apple CarPlay i Android Auto, sterowaniem głosowym Alexa i zdalnymi aktualizacjami. Najważniejsze nie uległo jednak zmianom.

Mowa o elektrycznym napędzie, który generuje maksymalnie 400 KM mocy i pozwala osiągać setkę w 4,5 sekundy. Zasila go akumulator o pojemności 90 kWh, dzięki któremu przejedziemy do 470 km na jednym ładowaniu. Szkoda, że przy okazji liftingu nie popracowano nad obsługiwaną mocą ładowania, która wciąż wynosi maksymalnie 100 kW.

Odświeżony I-Pace powinien trafić do europejskich salonów w najbliższych miesiącach. Wówczas poznamy pełną specyfikację i cennik, który dotychczas otwierała kwota 389 200 zł.

  • Jaguar I-Pace (2023)
  • Jaguar I-Pace (2023)
  • Jaguar I-Pace (2023)
[1/3] Jaguar I-Pace (2023) Źródło zdjęć: Materiały prasowe | Jaguar
Wybrane dla Ciebie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy