Ken Block został twarzą Audi. Będą razem rozwijać elektromobilność

Jedna z najbardziej charyzmatycznych i rozpoznawalnych postaci w sportach motorowych oficjalnie dołącza do teamu Audi. Ken Block, który niedawno zakończył 11-letnią współpracę z Fordem, będzie twarzą marki z Ingolstadt, wliczając w to auta na prąd.

Audi e-tron GT przypadło do gustu BlockowiAudi e-tron GT przypadło do gustu Blockowi
Źródło zdjęć: © mat. prasowe / Audi
Aleksander Ruciński

Audi i Ken Block oficjalnie ogłosili nawiązanie partnerstwa, na mocy którego słynny kierowca będzie mógł korzystać z imponującego dorobku niemieckiej marki. Mowa tu nie tylko o kultowych rajdówkach jak Quattro S1 czy wyścigówkach DTM, ale i nadchodzących projektach ze świata elektromobilności.

"Audi jest marką, która rozpaliła moją pasję do motorsportu. Jestem bardzo podekscytowany nowym rozdziałem i liczę, że razem opracujemy innowacyjne projekty oraz przesuniemy granice elektrycznej mobilności" - stwierdził Block w oficjalnym oświadczeniu.

Welcoming a legend to the Audi team

Amerykanin miał już okazję bliżej zapoznać się z flagowym modelem marki, jakim jest niedawno zaprezentowany e-tron GT. Auto zdecydowanie przypadło mu do gustu "To znakomity projekt, z wielką dbałością o szczegóły i świetnym wykończeniem. Poza tym jest niesamowicie szybki i bardzo dobrze się prowadzi. Środek ciężkości jest naprawdę nisko" - przyznaje.

Niestety póki co żadna ze stron nie wyjaśniła, na czym konkretnie będzie polegać współpraca. Nie zdziwię się jednak, jeśli Block szykuje kolejne Gymkhany, tyle że z wykorzystaniem elektrycznych modeli Audi. Znana twarz ze świata motorsportu, która udowodni, że prąd może być emocjonujący. Z marketingowego punktu widzenia decyzja wydaje się wyjątkowo trafiona

"Postrzegam auta elektryczne jako krok naprzód, który może uczynić planetę lepszym miejscem, ale nie chodzi tylko o to. Ważne są również osiągi. Kocham wszystko, co pozwala jechać szybciej, a auta elektryczne to potrafią" - podsumował Block.

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach