Toyota Camry przeszła facelifting. Nowy wygląd to nie wszystko

Największa z europejskich limuzyn Toyoty po 2 latach od oficjalnego debiutu doczekała się faceliftingu. Japończycy odświeżyli wygląd modelu, ale i popracowali nad wyposażeniem, dzięki czemu Camry jest jeszcze atrakcyjniejszą propozycją dla osób szukających modelu klasy średniej.

Najważniejsze zmiany zaszły we wnętrzu.Najważniejsze zmiany zaszły we wnętrzu.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

Pierwszą, wizualną zmianą, która od razu rzuca się w oczy, jest przeprojektowany przód pojazdu. Dzięki nowemu kształtowi zderzaka z dużymi wlotami powietrza Camry prezentuje się bardziej dynamicznie i okazale. Wydaje się też szersza od poprzednika, choć to tylko złudzenie.

Nowe są też tylne światła LED o nieco innej grafice oraz wzory felg dostępnych w rozmiarach 17 i 18 cali. Idąc za ciosem, Toyota uzupełniła ofertę o nowy lakier nadwozia Deep Metal Grey i nowe wzory wentylowanej, skórzanej tapicerki. Najważniejsze jest jednak to, czego nie widać na pierwszy rzut oka.

Mowa przede wszystkim o zaktualizowanych multimediach z 9-calowym ekranem, który teraz jest zamontowany wyżej, co ma ułatwiać obsługę. Co warte odnotowania, producent nie zrezygnował z fizycznych przycisków ułatwiających obsługę. Oczywiście nie brakuje też łączności z Android Auto i Apple CarPlay.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© mat. prasowe

Dłuższa jest też lista systemów wsparcia kierowcy kryjących się pod postacią rozwiązania o nazwie Toyota Safety Sense. System reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS) dysponuje funkcją wykrywania pieszych i rowerzystów, zapobieganiu przed zderzeniem czołowym oraz zapobieganiu kolizjom na skrzyżowaniach.

Do tego trzeba dorzucić automatyczną redukcję prędkości przed zakrętami sprzężoną z pełnozakresowym, inteligentnym tempomatem IACC dostosowującym prędkość do wskazań na znakach drogowych. Na pokładzie jest też asystent pasa ruchu, który teraz ma działać bardziej precyzyjnie i przewidywalnie.

Odświeżona Toyota Camry pojawi się w salonach w połowie roku 2021. W kwestii silników nic się nie zmieni - nadal jedynym dostępnym napędem będzie 218-konna, 2,5-litrowa hybryda.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/27] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie