Kia Sorento zyskała hybrydę plug-in i nową wersję wyposażenia. Znamy polskie ceny
Czwarta generacja Kii Sorento jest dostępna w polskich salonach już od kilku miesięcy. Producent sukcesywnie rozbudowuje ofertę. Na rok modelowy 2021 do gamy dołączyła więc nowa, topowa wersja wyposażenia i hybryda plug-in o mocy 265 KM.
Klienci chętni na nową Kię Sorento mają teraz znacznie większy wybór napędów oraz wersji wyposażeniowych. To dobra wiadomość szczególnie dla tych, którzy w nowej odsłonie koreańskiego SUV-a widzą alternatywę dla marek premium.
Możliwe, że wiele osób, którym nie zależy na znaczku wybierze topowe Sorento z hybrydą zamiast bardziej utytułowanych konkurentów w średniej wersji wyposażenia. Tym bardziej, że cena, jeśli weźmiemy pod uwagę wymiary, napęd i rynkowy segment wydaje się całkiem rozsądna.
Za 265-konną hybrydę plug-in z 6-stopniową skrzynią automatyczną, napędem na 4 koła i możliwością jazdy na samym prądzie do 57 km zapłacimy 195 900 zł. Mowa oczywiście o bazowej wersji wyposażenia M. Do wyboru jest jeszcze L, XL oraz nowa, Prestige Line.
Kia Sorento PHEV - ceny wersji wyposażenia:
- M - od 195 900 zł - w standardzie m.in. autonomiczny hamulec pokolizyjny, system automatycznego hamowania, asystent jazdy w korku, pełne oświetlenie LED, czujniki parkowania, klimatyzacja 2-strefowa, cyfrowe zegary, kamera cofania, 19-calowe felgi,
- L - od 210 900 zł - dodatkowo m.in. asystent jazdy na autostradzie, system bezkluczykowy, system monitorowania ruchu pojazdów podczas cofania, podgrzewana kierownica i fotele, nawigacja, elektrycznie sterowany fotel kierowcy, projekcyjne reflektory LED, szyby atermiczne
- XL - od 221 900 zł - dodatkowo m.in. skórzana tapicerka, elektrycznie sterowana klapa bagażnika, indukcyjna ładowarka telefonu, ambientowe oświetlenie wnętrza, elektrycznie sterowany fotel pasażera, przyciemniane szyby z tyłu.
- Prestige Line - od 239 900 zł (244 900 zł bez promocji) - dodatkowo m.in. kamera 360 stopni, wyświetlacz head-up, wentylowane fotele pokryte skórą Nappa, nagłośnienie Bose, samopoziomujące się tylne zawieszenie, aluminiowe nakładki na pedały, asystent martwego pola wyświetlający obraz z kamer.