Cupra Leon już w Polsce. Znamy ceny hybrydowej odmiany

Czwarta generacja kompaktowego Leona doczekała się swojego sportowego odpowiednika oferowanego pod marką Cupra. Auto wjeżdża właśnie do polskich salonów. Na razie wyłącznie z 245-konnym, hybrydowym napędem plug-in.

Cupra Leon jest droższą propozycją niż Octavia RS i Golf GTI.Cupra Leon jest droższą propozycją niż Octavia RS i Golf GTI.
Źródło zdjęć: © fot. Aleksander Ruciński
Aleksander Ruciński

Cupra Leon po raz pierwszy w historii zasilana jest hybrydowym układem plug-in. Mowa o benzynowym silniku 1.4 TSI wspomaganym dodatkową jednostką elektryczną. Łączna moc takiego zestawu wynosi 245 KM, co w połączeniu z 6-stopniową przekładnią automatyczną pozwala osiągać setkę w 6,7 sekundy.

Klienci póki co mają do wyboru tak naprawdę tylko wersję nadwoziową - hatchback lub kombi o nazwie Sportstourer. Ceny poszczególnych wariantów znajdziecie poniżej:

Nowa Cupra Leon - ceny minimalne poszczególnych wersji:

  • 1.4 e-HYBRID 245 KM DSG6 Hatchback - od 155 900 zł
  • 1.4 e-HYBRID 245 KM DSG6 Sportstourer - od 159 500 zł

Jak widać, dopłata do praktyczniejszego nadwozia wynosi 3600 zł. Dołożyć można też do wyposażenia dodatkowego, choć już standardowe raczej nie daje powodów do narzekań. Klienci mogą liczyć m.in. na: tempomat, system Front Assist, system Lane Assist, czujniki parkowania, kamerę cofania, 3-strefową klimatyzację, cyfrowy kokpit, bezkluczykowy dostęp do auta, 19-calowe felgi, adaptacyjne zawieszenie, nawigację czy pełne oświetlenie LED.

Auto jest tańsze od Skody Octavii RS z tym samym silnikiem i Volkswagena Golfa GTE. Warto jednak zwrócić uwagę, że Cupra jest nieco lepiej wyposażona i przynajmniej marketingowo, pozycjonowana wyżej niż obie marki. Choć w przeciwieństwie do rodzeństwa, na razie niedostępna z napędem w pełni spalinowym. Czas pokaże, czy 4. odsłona trafi w gusta klientów równie dobrze co poprzednik.

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne