WAŻNE
TERAZ

Śmierć trzech osób w Barcicach. Zatrzymano 25-latka

Cupra Tavascan wjeżdża do Polski. Znamy specyfikację i ceny hiszpańskiego elektryka

Tavascan to drugi elektryk i pierwszy SUV Coupe w gamie Cupry. Wygląda zadziornie i kusi mocnym napędem. A ile kosztuje?

Cupra Tavascan VZCupra Tavascan VZ
Źródło zdjęć: © Autokult | Filip Buliński
Aleksander Ruciński

Cupra Tavascan - podstawowe dane techniczne

Tavascan jest sporym SUV-em z nisko opadającym tyłem. Idealnie więc wpisuje się we współczesne rynkowe trendy. Auto mierzy 4644 mm długości, 1861 mm szerokości i ma 2766 mm rozstawu osi. Bagażnik pomieści natomiast bardzo przyzwoite 540 litrów.

Klienci mogą wybierać spośród dwóch opcji elektrycznych różniących się mocą i sposobem przekazywania napędu. W obu jednak dostaniemy ten sam akumulator o pojemności 77 kWh zapewniający maksymalnie do 568 km zasięgu.

Cupra Tavascan - ceny minimalne wersji napędowych

  • Endurance 286 KM 77 kWh - od 238 800 zł
  • VZ 4Drive 340 KM - od 295 100 zł

Słabsza propozycja pozwala osiągać setkę w 6,8 sekundy i pojechać maksymalnie 180 km/h. Druga przyspiesza 0-100 km/h w 5,5 sekundy, a prędkość maksymalna jest taka sama. A jak wygląda kwestia wyposażenia?

Cupra Tavascan VZ
Cupra Tavascan VZ © Autokult | Filip Buliński

Cupra Tavascan - wyposażenie poszczególnych wersji

Endurance - standardowo m.in. aktywny tempomat, kamera cofania, system bezkluczykowy, trzystrefowa klimatyzacja automatyczna, sportowa, podgrzewana kierownica, nawigacja z 15-calowym ekranem, ambientowe oświetlenie wnętrza, 19-calowe felgi,

VZ - dodatkowo m.in. adaptacyjne zawieszenie, napęd na 4 koła, matrycowe światła LED, 20-calowe felgi

Warto wspomnieć, żę Tavascan, tak jak inne auta Seata i Cupry objęty jest 5-letnią gwarancją producenta.

Wybrane dla Ciebie
Tęskniliście za odrobiną klasyki w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za odrobiną klasyki w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy