Electromobility Poland S.A. ma nowego prezesa

Piotr Regulski został nowym prezesem zarządu Electromobility Poland S.A., spółki stojącej za projektem samochodu elektrycznego Izera. Paweł Poneta, który do tej pory pełnił obowiązki prezesa, pozostaje w radzie nadzorczej EMP.

Piotr Regulski, Prezes Zarządu Electromobility Poland S.A.Piotr Regulski, Prezes Zarządu Electromobility Poland S.A.
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Zmiany na szczycie Electromobility Poland. Rada nadzorcza odwołała z funkcji Pawła Ponetę, który od 8 kwietnia pełnił obowiązki prezesa zarządu i powołała na to stanowisko Piotra Regulskiego. Nowy prezes zaczął pełnić swoje obowiązki 20 maja 2024 r. Spółka informuje też, że na stanowisku członka zarządu ds. finansowych pozostał Sławomir Bekier.

Piotr Regulski jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu i specjalistą w zakresie zarządzania strategicznego. Większość swojej kariery spędził w grupie Impel, gdzie pełnił funkcje dyrektora handlowego i wiceprezesa ds. handlowych. W latach 2018-2022 był w zarządzie Ruch S.A. (najpierw jako wiceprezes, od 2020 r. jako prezes), a w latach 2021-2022 roku był równolegle wiceprezesem spółki Energa Logistyka. Według danych zamieszczonych na profilu na portalu LinkedIn Piotr Regulski nie pracował dotychczas w branży automotive.

Spółka Electromobility Poland uzyskała już od lokalnych władz pozwolenie na budowę fabryki w Jaworznie, został też już wybrany główny wykonawca inwestycji. Prace budowlane jednak jeszcze nie ruszyły – władze spółki czekają na ostateczne zielone światło ze strony Ministerstwa Aktywów Państwowych. Decyzja ma zapaść w ciągu najbliższych tygodni.

Wybrane dla Ciebie
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne