Elektryk na abonament. Carsmile uzupełnia ofertę o modele zasilane prądem

Jedną z największych wad samochodów elektrycznych są ich ceny, będące hamulcem rozwoju elektromobilności. Alternatywą mogącą przyczynić się do zwiększenia dostępności pojazdów na prąd jest wynajem długoterminowy proponowany przez firmę Carsmile.

Miejskie Renault Zoe możemy "mieć" już za 1400 zł netto miesięcznie.Miejskie Renault Zoe możemy "mieć" już za 1400 zł netto miesięcznie.
Źródło zdjęć: © fot. Michał Zieliński
Aleksander Ruciński

Carsmile to jeden z największych dostawców usług wynajmu długoterminowego, mogący pochwalić się różnorodną ofertą marek i modeli. Gama aut na abonament została właśnie rozbudowana o propozycje z elektrycznym napędem. Łącznie do wyboru jest aż 20 marek, więc każdy powinien znaleźć coś dla siebie.

Największą zaletą oferty wydaje się relatywnie niski próg wejścia pozwalający korzystać z napędu elektrycznego bez ponoszenia wysokich nakładów finansowych. Przedstawiciele Carsmile liczą, że dzięki temu przyczynią się do popularyzacji alternatywnych źródeł zasilania i rozwoju elektromobilności w Polsce.

Najtańszym autem elektrycznym nad Wisłą jest obecnie Dacia Spring wyceniana na 76 900 zł, lecz zdecydowana większość takich modeli startuje z poziomu przekraczającego 100 tys. zł, co skutecznie odstrasza potencjalnych klientów. -"Ciężko zdobyć się na tak duży wydatek w przypadku samochodu, który przy obecnej dostępności gniazdek do ładowania, będzie najprawdopodobniej drugim autem w rodzinie" – ocenia Michał Knitter z Carsmile.

Abonament może więc okazać się ciekawą alternatywą, tym bardziej, że oferta jest zróżnicowana, dzięki czemu możemy dostosować wybór do własnych preferencji i możliwości. Ceny? Udane Renault Zoe możemy mieć za 1400 zł netto miesięcznie przy wkładzie własnym na poziomie 10 tys. zł. Na drugim końcu skali jest natomiast Porsche Taycan z ratą 8105 zł przy wpłacie 20 tys. zł. W cenie dostaniemy też oczywiście serwis, ubezpieczenie czy opony.

Czas pokaże, czy taka forma finansowania przypadnie do gustu klientom poszukującym auta elektrycznego i faktycznie przyczyni się do rozwoju elektromobilności. Jedno jest pewne - ci, którzy chcą jeździć na prąd, mają ku temu coraz większe możliwości.

Wybrane dla Ciebie
Kierowcy elektryków utrzymają przywileje. Karol Nawrocki podpisał ustawę. Jest nowa data końcowa
Kierowcy elektryków utrzymają przywileje. Karol Nawrocki podpisał ustawę. Jest nowa data końcowa
Pierwsza jazda prototypem: Cupra Raval VZ - hot hatch naszych czasów
Pierwsza jazda prototypem: Cupra Raval VZ - hot hatch naszych czasów
Pierwsza jazda: Toyota bZ4X – sposób na milion
Pierwsza jazda: Toyota bZ4X – sposób na milion
Europa zmieni kierunek? Zniesienie zakazu sprzedaży aut spalinowych coraz bardziej realne
Europa zmieni kierunek? Zniesienie zakazu sprzedaży aut spalinowych coraz bardziej realne
Inżynierowie Porsche pod wrażeniem Ioniqa 5 N. Mówią, co im się spodobało
Inżynierowie Porsche pod wrażeniem Ioniqa 5 N. Mówią, co im się spodobało
Škoda i Renault wyraźnie przed Teslą. Widać zmianę na rynku elektryków
Škoda i Renault wyraźnie przed Teslą. Widać zmianę na rynku elektryków
Test: Renault Espace - szybko poszło!
Test: Renault Espace - szybko poszło!
Pierwsza jazda: Jeep Compass - wyróżnić się w rodzinie
Pierwsza jazda: Jeep Compass - wyróżnić się w rodzinie
Problem z elektrykami. Producenci już mówią wprost
Problem z elektrykami. Producenci już mówią wprost
Pierwsza jazda: Opel Mokka GSE – nie oceniaj książki po okładce
Pierwsza jazda: Opel Mokka GSE – nie oceniaj książki po okładce
Dacia podbija stawkę. Nowa hybryda z napędem 4x4 i fabryczne LPG
Dacia podbija stawkę. Nowa hybryda z napędem 4x4 i fabryczne LPG
Elektryczne Porsche Cayenne wycenione w Polsce. Jest tańsze od spalinówki
Elektryczne Porsche Cayenne wycenione w Polsce. Jest tańsze od spalinówki
ZACZEKAJ! ZOBACZ, CO TERAZ JEST NA TOPIE 🔥