Ford podnosi poziom komfortu oraz wsparcia kierowcy w Mustangu Mach-E

Ford podnosi poziom komfortu oraz wsparcia kierowcy w Mustangu Mach-E

Ford podnosi poziom komfortu oraz wsparcia kierowcy w Mustangu Mach-E
Źródło zdjęć: © Materiał Partnera
Autokult Elektromobilność
09.09.2022 09:53, aktualizacja: 10.03.2023 13:38

Sprzedaż w pełni elektrycznego modelu przewyższa ośmiokrotnie sprzedaż Mustangów z silnikiem benzynowym

  • Nowości w Fordzie Mustangu Mach-E to między innymi zaawansowany inteligentny tempomat 2.0, możliwość holowania przyczepy do 1500 kg oraz nowe, atrakcyjne lakiery
  • Model Premium z napędem na tylne koła poszerza ofertę dzięki 19-calowym felgom w standardzie, adaptacyjnym reflektorom LED i fotelom z ośmiostopniową elektryczną regulacją
  • Mustang Mach-E potwierdza rosnące zainteresowanie samochodami z napędem elektrycznym – w 2022 roku na jednego sprzedanego Mustanga z napędem benzynowym przypadało osiem elektrycznych

WARSZAWA, 9 września 2022 roku – Ford Mustang Mach-E 1 od dziś staje się jeszcze bardziej atrakcyjny dla kierowców decydujących się na zmianę samochodu spalinowego na elektryczny – do oferty wchodzą udoskonalone systemy wsparcia kierowcy, elementy podnoszące komfort i urozmaicenia stylistyczne.

Mustang Mach-E oferuje teraz w standardzie opracowany przez Forda inteligentny tempomat (Intelligent Automated Cruise Control 2.0), 2 który ma zdolność przetwarzania informacji z systemu nawigacji i przedniej kamery i wykorzystuje je do automatycznego dostosowania prędkości pojazdu. Działa nie tylko w zakresie znaków ograniczenia prędkości, ale także znajdujących się w pobliżu zakrętów, nawrotów i rond.

Obraz
© Materiał Partnera

Kierowcy mogą także bez problemu holować większe przyczepy, również kempingowe, ponieważ modele Mustang Mach-E z napędem na tylną oś i wszystkie koła, wyposażone w akumulator o pojemności 88 kWh, zyskały zdolność holowania do 1500 kg - wcześniej było to 1000 kg. 3

Około 80 procent klientów, którzy dotychczas kupili elektrycznego Forda Mustanga, przesiadło się z samochodów innych marek, aby dołączyć do Forda na jego drodze ku elektryczności. Pierwszy elektryczny model w rodzinie Mustangów pokonał również swoich spalinowych braci – w 2022 roku na jednego sprzedanego Mustanga 4 z napędem benzynowym przypadało osiem elektrycznych.

„Mustang Mach-E został opracowany od podstaw, aby zagwarantować kierowcom zniewalające osiągi i charakter legendarnego sportowego Mustanga. Obecnie sprawiliśmy, że pierwszy SUV, będący członkiem rodziny Mustanga, jest jeszcze bardziej kuszący dla rosnącej grupy klientów, gotowych na zmianę samochodu spalinowego na elektryczny – powiedział Martin Sander, dyrektor generalny Ford Model e w Europie.

Obraz
© Materiał Partnera

Od dziś również nabywcy Mustanga Mach-E skorzystają z szerszej gamy modelowej i większego wyboru elementów służących personalizacji. Wersja wyposażenia Premium, wcześniej dostępna tylko w modelach z napędem na wszystkie koła, jest teraz oferowana w modelach z napędem na tylną oś i z akumulatorem o pojemności 88 kWh, wydłużającym zasięg. W wyposażeniu standardowym znajdują się 19-calowe felgi aluminiowe, adaptacyjne reflektory LED z funkcją automatycznego włączania świateł drogowych, 2 fotele kierowcy i pasażera z elektryczną, ośmiostopniową regulacją, a także czerwone zaciski hamulcowe oraz czarne dodatki stylistyczne.

Przyciągające uwagę lakiery nadwozia Vapor Blue i Carbonized Grey są teraz dostępne dla całej gamy Mustanga Mach-E, wraz z dwoma dodatkowymi wzorami felg.

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)