Lamborghini zaprasza za kulisy. Tak tworzone jest Revuelto

Lamborghini postanowiło przybliżyć swoim fanom proces tworzenia nowego modelu Revuelto. 11-minutowy film to nie tylko tour po fabryce, ale również hołd dla pracowników, którzy własnoręcznie tworzą legendarne dla wielu samochody.

Lamborghini Revuelto na linii produkcyjnejLamborghini Revuelto na linii produkcyjnej
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Lamborghini
Kamil Niewiński

Lamborghini Revuelto bez cienia wątpliwości już teraz może być nazywane jedną z największych premier motoryzacyjnych 2023 roku. Największe poruszenie bez wątpienia wywołała jednostka następcy Aventadora. To hybrydowy napęd, którego sercem jest V12. Zdolny jest on do wykrzesania aż 1015 KM oraz do przyspieszenia Revuelto od zera do 100 km/h w zaledwie 2,5 sekundy.

Wypchany innowacjami model włoskiej marki jest pożądanym towarem, bowiem już teraz książka z rezerwacjami wypełniona jest na dwa lata wprzód. Pierwsze egzemplarze Revuelto trafią zaś do klientów pod koniec 2023 roku, ale najpierw muszą przejść żmudny proces produkcyjny. Tutaj do akcji wchodzi Lamborghini, które pozwoliło nam wszystkim zobaczyć, jak tak właściwie wygląda tworzenie Revuelto.

Lamborghini Revuelto: Building the dream

W filmie trwającym ponad 11 minut Włosi pokazują proces tworzenia wnętrza swojego nowego supersamochodu, nakładania lakieru, projektowania i produkcji monokoku, analizy skanów 3D czy konstrukcji jednostki napędowej. Nie zabrakło również rzecz jasna ujęć z linii produkcyjnej. Materiał opublikowany przez Lamborghini to niepowtarzalna okazja, by zerknąć za kulisy produkcji tak skomplikowanego auta.

Oczywiście aspektów poruszonych w wideo jest o wiele więcej. Nie będziemy wam go streszczać - najlepiej po prostu je obejrzeć. Co jednak warto nadmienić, to fakt, że obok samego Revuelto najważniejszym punktem filmu są ludzie, którzy pracują przy własnoręcznie konstruowanych egzemplarzach. To właśnie oni nadają supersamochodom unikalnego charakteru i tej wspominanej przez wielu "duszy".

Wybrane dla Ciebie

Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie