MG Cyberster wycenione w Polsce. Właściwie nie ma konkurencji

Cyberster to elektryczny roadster sygnowany przez MG. Połączenie napędu na prąd i składanego dachu czyni ten model naprawdę wyjątkową konstrukcją. Pytanie, ile trzeba za niego zapłacić?

MG Cyberster MG Cyberster
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Aleksander Ruciński

MG Cyberster - podstawowe dane techniczne

Cyberster wjeżdża na rynek jako elektryczna alternatywa dla spalinowych roadsterów. Auto jest całkiem spore - mierzy 4535 mm długości, 1913 mm szerokości, 1329 mm wysokości i ma 2690 mm rozstawu osi. Jak na roadstera może też pochwalić się przyzwoitym bagażnikiem mieszczącym 249 litrów ładunku.

Klienci chętni na ten model mogą wybierać spośród dwóch konfiguracji napędu. Podstawowa, tylnonapędowa ma 340 KM mocy, a mocniejsza, dwusilnikowa aż 510 KM. Akumulator o pojemności 77 kWh w pierwszym przypadku zapewnia do 507 km zasięgu, W drugim natomiast 443 km zasięgu.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Tesla model 3 HL- a Elon znowu swoje

Jeśli chodzi o osiągi, wersja 340-konna przyspiesza do setki w 5 sekund. Mocniejszemu wariantowi zajmuje to z kolei 3,2 sekundy.

MG Cyberster - ceny minimalne wersji napędowych

  • 340 KM RWD - od 277 900 zł
  • 510 KM AWD - od 299 900 zł
MG Cyberster
MG Cyberster © Materiały prasowe

Jak widać, stosunek ceny do mocy jest tu bardzo atrakcyjny. Choć auto jest praktycznie bezkonkurencyjne, MG nie przesadziło z cenami. Niewykluczone więc, że zdobędzie spore zainteresowanie klientów. Za ofertą przemawia też przyzwoite wyposażenie. Już w standardzie dostaniemy bowiem podgrzewaną kierownicę, 19-calowe felgi, dostęp bezkluczykowy, automatyczną klimatyzację, kamery 360 stopni czy oświetlenie LED.

Wybrane dla Ciebie
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne