MG Cyberster wycenione w Polsce. Właściwie nie ma konkurencji

Cyberster to elektryczny roadster sygnowany przez MG. Połączenie napędu na prąd i składanego dachu czyni ten model naprawdę wyjątkową konstrukcją. Pytanie, ile trzeba za niego zapłacić?

MG Cyberster MG Cyberster
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Aleksander Ruciński

MG Cyberster - podstawowe dane techniczne

Cyberster wjeżdża na rynek jako elektryczna alternatywa dla spalinowych roadsterów. Auto jest całkiem spore - mierzy 4535 mm długości, 1913 mm szerokości, 1329 mm wysokości i ma 2690 mm rozstawu osi. Jak na roadstera może też pochwalić się przyzwoitym bagażnikiem mieszczącym 249 litrów ładunku.

Klienci chętni na ten model mogą wybierać spośród dwóch konfiguracji napędu. Podstawowa, tylnonapędowa ma 340 KM mocy, a mocniejsza, dwusilnikowa aż 510 KM. Akumulator o pojemności 77 kWh w pierwszym przypadku zapewnia do 507 km zasięgu, W drugim natomiast 443 km zasięgu.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Tesla model 3 HL- a Elon znowu swoje

Jeśli chodzi o osiągi, wersja 340-konna przyspiesza do setki w 5 sekund. Mocniejszemu wariantowi zajmuje to z kolei 3,2 sekundy.

MG Cyberster - ceny minimalne wersji napędowych

  • 340 KM RWD - od 277 900 zł
  • 510 KM AWD - od 299 900 zł
MG Cyberster
MG Cyberster © Materiały prasowe

Jak widać, stosunek ceny do mocy jest tu bardzo atrakcyjny. Choć auto jest praktycznie bezkonkurencyjne, MG nie przesadziło z cenami. Niewykluczone więc, że zdobędzie spore zainteresowanie klientów. Za ofertą przemawia też przyzwoite wyposażenie. Już w standardzie dostaniemy bowiem podgrzewaną kierownicę, 19-calowe felgi, dostęp bezkluczykowy, automatyczną klimatyzację, kamery 360 stopni czy oświetlenie LED.

Wybrane dla Ciebie

Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie