WAŻNE
TERAZ

Mejza jechał 200 km/h. Został zatrzymany

Prezentacja: Nowa Toyota C-HR - gdzie jest rewolucja?

Toyota C-HR to model, który zmienił postrzeganie tej marki. Aktualnie debiutuje druga generacja, która już nie jest tak rewolucyjna, jak poprzednia, niemniej podnosi poprzeczkę dość wysoko. O czym mowa? Zapraszam do oglądania.

Maciej Gomułka

Kiedy spojrzymy na sylwetkę nowej Toyoty C-HR bez problemu poznamy, z jakim modelem mamy do czynienia. Krótkie zwisy, charakterystyczna linia boczna, to coś, co wyróżniało poprzednika i pozostało bez zmian. Przód samochodu może wydawać się znajomy, gdyż stanowi stylistyczną mieszankę tego, co zagościło w nowym Priusie oraz modelu bZ4X. Projektując te kształty, zadbano o jak najmniejszy współczynnik oporu powietrza, który jest jednym z kluczowych elementów w walce o niskie spalanie i emisję CO2.

Toyota C-HR
Toyota C-HR © WP | Maciej Gomułka

Sporo zmian zaszło pod maską. Aktualnie wszystkie jednostki napędowe są zelektryfikowane. Hybrydy piątej generacji, których sercem są silniki o pojemności 1,8 l oraz 2,0 l, są już znane z innych modeli, natomiast nowością jest pojawienie się odmiany plug-in, która dla tego auta nie była wcześniej dostępna. Nowa Toyota C-HR będzie również oferowana z napędem obu osi.

Toyota C-HR
Toyota C-HR © WP

We wnętrzu zagościły rozwiązania, które już widzieliśmy w innych modelach. Aby przyciągnąć klientów, którzy prócz samochodu, jako produktu, szukają połączenia motoryzacji z odpowiednią ideologią, zdecydowano się na wprowadzenie wegańskich materiałów wykończenia wnętrza oraz tworzyw, które pochodzą z recyklingu.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o tym modelu, zapraszam do obejrzenia materiału z prezentacji.

Wybrane dla Ciebie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Nowa Dacia za 3900 euro? Wystarczy być mniej zamożnym Włochem
Nowa Dacia za 3900 euro? Wystarczy być mniej zamożnym Włochem
Nowa sieć stacji ładowania wchodzi do Polski. Stawiają na dużą moc
Nowa sieć stacji ładowania wchodzi do Polski. Stawiają na dużą moc