Test: Mazda CX-60 – największa, najmocniejsza, najdroższa

Mazda wprowadziła na rynek nowego flagowca. Pod wieloma względami jest najlepszym samochodem w ofercie, a za tym idą też ciekawe nowe gadżety. Sprawdziłem, czy da się je oszukać.

Mateusz Raczyński

Mazda już od dłuższego czasu produkuje samochody, które w zasadzie można określić mianem premium, tylko zazwyczaj w porównaniu do typowego segmentu premium, oferują więcej za mniej.

Mazda CX-60 to SUV, który jest największy w ofercie, najmocniejszy w historii i który też niemało kosztuje, bo choć CX-60 można mieć już za 200 tys. zł, tak ta wersja może kosztować nawet ponad 300 tys. zł. Choć mówimy o dość dużym rozrzucie cenowym, pomiędzy najtańszą a najdroższą wersją, to jednak trzeba przyznać, że CX-60 wygląda całkiem imponująco. W typowym dla Mazdy stylu, jest jednocześnie oszczędna w detalach i muskularna – na pewno będzie się podobać.

Jako flagowiec ma też sporo nowych systemów – sprawdziłem, czy jeden z nich da się oszukać...

Wybrane dla Ciebie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Nowa Dacia za 3900 euro? Wystarczy być mniej zamożnym Włochem
Nowa Dacia za 3900 euro? Wystarczy być mniej zamożnym Włochem