Test wideo: BMW i7 – nie będziesz anonimowy

Najnowsza Seria 7 od początku przykuwała uwagę, nie tylko swoim wyglądem, ale też rozwiązaniami na pokładzie, bowiem flagowe modele zawsze były pokazem możliwości producenta. W tym filmie pokażę wam, czego można się spodziewać w BMW i7.

Maciej Gomułka

Sporo kontrowersji budzi wygląd tego samochodu, który kojarzony jest z ukłonem w stronę klienta dalekowschodniego. Samochód jest masywny, nie tylko wizualnie, i zdecydowanie wyróżnia się na ulicy. Sporo osób zwraca na niego uwagę, bo jest to auto dość efektowne.

BMW i7
BMW i7 © WP | Maciej Gomułka

Seria 7 występuje w kilku odmianach napędowych. Wersja elektryczna, którą miałem okazję testować, może się pochwalić baterią o użytecznej pojemności 102 kWh, co przy racjonalnym, jak na gabaryty tego samochodu, zużyciu energii, daje całkiem sensowny zasięg.

Kierowca ma do dyspozycji 544 KM i 745 Nm maksymalnego momentu obrotowego, co przekłada się na przyspieszenie do setki wynoszące 4,7 sekundy. Przy wadze 2700 kg to robi wrażenie.

BMW i7
BMW i7 © WP | Maciej Gomułka

Samochód jest naszpikowany elektroniką, która nas wspiera i dba o nasz komfort w czasie podróży. Mamy na pokładzie sporo rozwiązań, które sprawią, że poczujemy się wyjątkowo. To wszystko ma jednak swoją cenę. Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej na temat tego modelu, zapraszam do oglądania!

Wybrane dla Ciebie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Nowa Dacia za 3900 euro? Wystarczy być mniej zamożnym Włochem
Nowa Dacia za 3900 euro? Wystarczy być mniej zamożnym Włochem