DS 9 dostał kolejną wersję hybrydową. Mocniejszą i z większym zasięgiem

Do gamy DS-a dołącza właśnie wydanie E-Tense 250, które jak sama nazwa wskazuje, charakteryzuje się większą mocą. Przy okazji wzrósł też zasięg, czyniąc tę luksusową hybrydę plug-in jeszcze ciekawszą propozycją.

Wizualnie nic się nie zmieniło
Wizualnie nic się nie zmieniło
Źródło zdjęć: © mat. prasowe / DS
Aleksander Ruciński

03.12.2021 | aktual.: 10.03.2023 14:34

Pod maską mocniejszego wydania znajdziemy dobrze znany silnik 1.6 PureTech, który teraz generuje równe 200 KM. Przy wsparciu elektrycznej jednostki o mocy 109 KM łączna moc systemowa napędu sięga 250 KM. To o 25 KM więcej niż dotychczas.

Nie jest to jedyna nowość, gdyż na pokładzie zagościł też większy akumulator o pojemności 15,6 kWh, który pozwala przejechać na samym prądzie 70 km w cyklu miejskim i około 61 km w warunkach mieszanych. Oczywiście jak przystało na hybrydę plug-in, jest możliwość ładowania z gniazdka.

DS chwali się, że przy maksymalnym wykorzystaniu prądu, zużyjemy tylko 1,1 litra benzyny na 100 km. Imponujący wynik, choć warto wziąć poprawkę na fakt, że w rzeczywistych warunkach może nie być aż tak różowo.

Klienci decydujący się na to wydanie będą mieli do wyboru dwie wersje: Performance Line oraz Rivoli. Różnią się one charakterem, ale niezależnie od wyboru nie rozczarujemy się wyposażeniem i jakością wykończenia.

DS9 E-Tense 250 powinien trafić do salonów w pierwszym kwartale 2022 roku. Ceny na razie pozostają nieznane, choć jak nietrudno się domyślić, zapewne będą wyższe niż w przypadku wersji 225 wycenianej obecnie na minimum 254 900 zł.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (7)