Elektryczne Volvo XC40 Recharge doczekało się tańszej wersji. Znamy polskie ceny

Volvo przebudowało gamę modelu XC40 Recharge. Klienci mają teraz do wyboru zauważalnie tańsze wydanie ze słabszym napędem, które na szczęście nie rozczarowuje ani zasięgiem, ani osiągami. Potwierdziły się tym samym informacje Autokultu.

Klienci chętni na XC40 Recharge w końcu mają wybórKlienci chętni na XC40 Recharge w końcu mają wybór
Źródło zdjęć: © fot. Michał Zieliński
Aleksander Ruciński

O tym, że Volvo ma w planach słabszą i tańszą odmianę XC40 Recharge wiadomo było już kilka miesięcy temu. Mateusz Żuchowski dowiedział się wówczas, że auto pojawi się w salonach we wrześniu 2021 roku. Tak też się stało - w końcu znamy oficjalny cennik, specyfikację oraz dane techniczne.

Chętni na XC40 Recharge teraz muszą przygotować minimum 199 900 zł. W zamian dostaną jednosilnikową wersję Single Motor oraz podstawowe wyposażenie Core. Do wyboru są jeszcze 2 wyższe warianty wyposażenia oraz jedna, mocniejsza opcja napędu. Szczegóły znajdziecie poniżej:

Volvo XC40 Recharge - ceny minimalne wersji silnikowych:

  • P6 Single Motor 231 KM FWD - od 199 900 zł
  • P8 Twin Motor 408 KM AWD - od 240 900 zł

Co zaskakujące, oba warianty zapewniają bardzo podobny zasięg. W pierwszym przypadku jest to 400 km, a w drugim 417 km w cyklu mieszanym zgodnie z normami WLTP. Jak nietrudno jednak się domyślić, dwusilnikowe wydanie zapewnia znacznie lepsze osiągi: 0-100 km/h w 4,9 sekundy zamiast 7,4 sekundy.

Na szczęście wyraźnie widać, że słabsze wydanie nie rozczarowuje na żadnym polu. Nie zdziwcie się więc, jeśli będzie cieszyć się sporą popularnością. Tym bardziej, że wyposażenie także nie daje powodów do narzekań.

Volvo XC40 Recharge - wersje wyposażenia

  • Core - od 199 900 zł - standardowo m.in. podgrzewane fotele, oświetlenie LED, pakiet systemów wsparcia kierowcy, kamera cofania, cyfrowe zegary i multimedia, dwustrefowa klimatyzacja automatyczna, podgrzewana kierownica, 19-calowe felgi, indukcyjna ładowarka, elektryczna klapa bagażnika,
  • Plus - od 209 800 zł - dodatkowo m.in. autoalarm, system monitorowania martwego pola BLIS, adaptacyjny tempomat, układ ostrzegający o kolizjach z tyłu, pompa ciepła,
  • Pro - od 227 500 zł - dodatkowo m.in. elektrycznie regulowane fotele, spryskiwacze reflektorów, światła przeciwmgielne z doświetlaniem zakrętów, kamera 360 stopni, panoramiczne okno dachowe, system audio Harman/Kardon.
Wybrane dla Ciebie
Kierowcy elektryków utrzymają przywileje. Karol Nawrocki podpisał ustawę. Jest nowa data końcowa
Kierowcy elektryków utrzymają przywileje. Karol Nawrocki podpisał ustawę. Jest nowa data końcowa
Pierwsza jazda prototypem: Cupra Raval VZ - hot hatch naszych czasów
Pierwsza jazda prototypem: Cupra Raval VZ - hot hatch naszych czasów
Pierwsza jazda: Toyota bZ4X – sposób na milion
Pierwsza jazda: Toyota bZ4X – sposób na milion
Europa zmieni kierunek? Zniesienie zakazu sprzedaży aut spalinowych coraz bardziej realne
Europa zmieni kierunek? Zniesienie zakazu sprzedaży aut spalinowych coraz bardziej realne
Inżynierowie Porsche pod wrażeniem Ioniqa 5 N. Mówią, co im się spodobało
Inżynierowie Porsche pod wrażeniem Ioniqa 5 N. Mówią, co im się spodobało
Škoda i Renault wyraźnie przed Teslą. Widać zmianę na rynku elektryków
Škoda i Renault wyraźnie przed Teslą. Widać zmianę na rynku elektryków
Test: Renault Espace - szybko poszło!
Test: Renault Espace - szybko poszło!
Pierwsza jazda: Jeep Compass - wyróżnić się w rodzinie
Pierwsza jazda: Jeep Compass - wyróżnić się w rodzinie
Problem z elektrykami. Producenci już mówią wprost
Problem z elektrykami. Producenci już mówią wprost
Pierwsza jazda: Opel Mokka GSE – nie oceniaj książki po okładce
Pierwsza jazda: Opel Mokka GSE – nie oceniaj książki po okładce
Dacia podbija stawkę. Nowa hybryda z napędem 4x4 i fabryczne LPG
Dacia podbija stawkę. Nowa hybryda z napędem 4x4 i fabryczne LPG
Elektryczne Porsche Cayenne wycenione w Polsce. Jest tańsze od spalinówki
Elektryczne Porsche Cayenne wycenione w Polsce. Jest tańsze od spalinówki
MOŻE JESZCZE JEDEN ARTYKUŁ? ZOBACZ CO POLECAMY 🌟