Ford Mustang Mach-E ma nowy cennik. Trudno nie dostrzec różnicy

Szalejąca inflacja, brak podzespołów, a ostatnio także wojna w Ukrainie coraz mocniej wpływają na ceny nowych aut. Niestety jak wynika z najnowszego cennika, elektryczny Mustang Mach-E nie jest tu wyjątkiem.

Ford Mustang Mach-E okazał się sprzedażowym hitem. Niestety teraz będzie droższyFord Mustang Mach-E okazał się sprzedażowym hitem. Niestety teraz będzie droższy
Źródło zdjęć: © fot. Michał Zieliński
Aleksander Ruciński

Kolejny cennik, kolejna podwyżka - to ostatnio rynkowy standard, który dotyczy wszystkich producentów i segmentów. Drożeją zarówno budżetowe dacie, jak i nowoczesne elektryki. Ostatnim przykładem jest Ford Mustang Mach-E, który jeszcze do niedawna mógł pochwalić się całkiem rozsądnie skalkulowaną ofertą. Teraz będzie zauważalnie drożej.

Zgodnie z cennikiem obowiązującym od marca 2022 roku za podstawowe wydanie o mocy 269 KM z napędem na tył i 440-kilometrowym zasięgiem trzeba wyłożyć 263 tys. zł. Gdy auto wchodziło na rynek, było to 216 120 zł. Różnice będą odczuwalne także w mocniejszych odmianach. Szczegóły znajdziecie poniżej:

Ford Mustang Mach-E (2022) - ceny minimalne wersji napędowych:

Wersja RWD:

  • Standardowy zasięg - 440 km, 75 kWh, 269 KM - od 263 000 zł
  • Zwiększony zasięg - 610 km, 98 kWh, 294 KM - od 292 000 zł

Wersja AWD:

  • Standardowy zasięg - 400 km, 75 kWh, 269 KM - od 286 000 zł
  • Zwiększony zasięg - 540 km, 98 kWh, 351 KM - 332 000 zł

Wersja GT:

  • Zwiększony zasięg - 490 km, 98 kWh, 487 KM - 382 000 zł

Dużą zaletą elektrycznego Mustanga jest bogate wyposażenie. Już w standardzie można liczyć na wszystkie elementy godne nowoczesnego auta, zarówno w kwestii bezpieczeństwa, jak i multimediów i komfortu. Wersja GT znajdująca się na szczycie cennika dodatkowo może poszczycić się sportowymi akcentami, które sprawiają, że auto prezentuje się naprawdę dynamicznie zarówno na zewnątrz, jak i w kabinie.

Wybrane dla Ciebie

Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie