Nissan Leaf przeszedł lifting. W końcu wyregulujesz kierownicę, jak należy

Nissan Leaf w wersji na rok modelowy 2021 doczekał się kilku niewielkich, lecz jakże ważnych poprawek. Auto zyskało nie tylko rozbudowane multimedia i bogatsze wyposażenie. W końcu doczekało się też dwupłaszczyznowej regulacji kierownicy.

Nissan Leaf. Zmieniły się głównie detale niewidoczne z zewnątrz.Nissan Leaf. Zmieniły się głównie detale niewidoczne z zewnątrz.
Źródło zdjęć: © fot. Michał Zieliński
Aleksander Ruciński
3

Nissan Leaf w 2020 roku zajął zaszczytne pierwsze miejsce w polskim rankingu sprzedaży aut elektrycznych. Nic dziwnego, gdyż jest to udane auto. Nie przeszkodziło to jednak w dokonaniu kilku poprawek na rok 2021. Producent wzbogacił wyposażenie i poprawił kilka irytujących detali.

Na pokładzie pojawił się m.in. hotspot Wi-Fi zapewniający łączność z internetem dla wszystkich pasażerów. Multimedia będące stale online pozwalają też na korzystanie z szybkiej nawigacji na żywo czy serwisów streamingowych. Warto również wspomnieć o zdalnej łączności z pojazdem. Nie wychodząc z domu, sprawdzimy m.in. stan naładowania baterii lub lokalizację pojazdu.

Od teraz w wyposażeniu standardowym znajdziemy także system monitorowania obiektów w martwym polu. Na pokładzie nie zabraknie też fotochromatycznego lusterka wstecznego, a w bogatszych odmianach cyfrowego widoku pozwalającego monitorować sytuację z tyłu za pośrednictwem wyświetlacza LCD.

Do gamy lakierów dołączyła szarość.
Do gamy lakierów dołączyła szarość. © mat. prasowe

Nissan twierdzi, że zgodnie z sugestiami klientów wprowadził też małą, lecz ważną poprawkę techniczną. Mowa o możliwości regulowania kierownicy w dwóch płaszczyznach, która w tych czasach powinna być standardem w każdym segmencie rynku.

Podkreśleniem zmian jest nowa kolorystyka nadwozia. Chętni będą mogli wybrać niedostępny dotychczas lakier Ceramic Grey, jak również dwubarwną kombinację z kontrastowym czarnym dachem. Produkcja Leafa 2021 wystartowała w styczniu 2021 roku, więc pierwsze egzemplarze już niebawem powinny pojawić się w salonach.

Wybrane dla Ciebie

Pierwsza jazda: Ford Ranger PHEV - przeciera szlaki dosłownie i w przenośni
Pierwsza jazda: Ford Ranger PHEV - przeciera szlaki dosłownie i w przenośni
Polska premiera MGS5 EV – z ochotą na duży kawałek tortu
Polska premiera MGS5 EV – z ochotą na duży kawałek tortu
Pierwsza jazda: Renault 4 E-Tech - trochę brakło odwagi
Pierwsza jazda: Renault 4 E-Tech - trochę brakło odwagi
Niemcy zmieniają zdanie. Jednak jeszcze pojeździmy na benzynie
Niemcy zmieniają zdanie. Jednak jeszcze pojeździmy na benzynie
Widziałem Shell Eco-marathon z bliska. Kropla paliwa na wagę złota
Widziałem Shell Eco-marathon z bliska. Kropla paliwa na wagę złota
Mandaty za hulajnogę. Policja nie jest w stanie wyegzekwować przepisów
Mandaty za hulajnogę. Policja nie jest w stanie wyegzekwować przepisów
Pierwsza jazda: Škoda Elroq RS – najszybsza, ale i pragmatyczna
Pierwsza jazda: Škoda Elroq RS – najszybsza, ale i pragmatyczna
Oto nowy Nissan Leaf. Kolejna generacja wpisuje się w rynkowy standard
Oto nowy Nissan Leaf. Kolejna generacja wpisuje się w rynkowy standard
Nowe Renault 4 wycenione w Polsce. Do wyboru dwie wersje napędu
Nowe Renault 4 wycenione w Polsce. Do wyboru dwie wersje napędu
Oto najmocniejszy Opel w gamie. Tak, jest elektryczny
Oto najmocniejszy Opel w gamie. Tak, jest elektryczny
Pierwsza jazda: Audi Q6 Sportback e-tron i Audi A5 e-hybrid - specjalnie dla nas
Pierwsza jazda: Audi Q6 Sportback e-tron i Audi A5 e-hybrid - specjalnie dla nas
Škoda Enyaq RS Race korzysta z biokompozytów. To jak carbon, tylko z lnu
Škoda Enyaq RS Race korzysta z biokompozytów. To jak carbon, tylko z lnu