Nissan Leaf przeszedł lifting. W końcu wyregulujesz kierownicę, jak należy

Nissan Leaf w wersji na rok modelowy 2021 doczekał się kilku niewielkich, lecz jakże ważnych poprawek. Auto zyskało nie tylko rozbudowane multimedia i bogatsze wyposażenie. W końcu doczekało się też dwupłaszczyznowej regulacji kierownicy.

Nissan Leaf. Zmieniły się głównie detale niewidoczne z zewnątrz.Nissan Leaf. Zmieniły się głównie detale niewidoczne z zewnątrz.
Źródło zdjęć: © fot. Michał Zieliński
Aleksander Ruciński

Nissan Leaf w 2020 roku zajął zaszczytne pierwsze miejsce w polskim rankingu sprzedaży aut elektrycznych. Nic dziwnego, gdyż jest to udane auto. Nie przeszkodziło to jednak w dokonaniu kilku poprawek na rok 2021. Producent wzbogacił wyposażenie i poprawił kilka irytujących detali.

Na pokładzie pojawił się m.in. hotspot Wi-Fi zapewniający łączność z internetem dla wszystkich pasażerów. Multimedia będące stale online pozwalają też na korzystanie z szybkiej nawigacji na żywo czy serwisów streamingowych. Warto również wspomnieć o zdalnej łączności z pojazdem. Nie wychodząc z domu, sprawdzimy m.in. stan naładowania baterii lub lokalizację pojazdu.

Od teraz w wyposażeniu standardowym znajdziemy także system monitorowania obiektów w martwym polu. Na pokładzie nie zabraknie też fotochromatycznego lusterka wstecznego, a w bogatszych odmianach cyfrowego widoku pozwalającego monitorować sytuację z tyłu za pośrednictwem wyświetlacza LCD.

Do gamy lakierów dołączyła szarość.
Do gamy lakierów dołączyła szarość. © mat. prasowe

Nissan twierdzi, że zgodnie z sugestiami klientów wprowadził też małą, lecz ważną poprawkę techniczną. Mowa o możliwości regulowania kierownicy w dwóch płaszczyznach, która w tych czasach powinna być standardem w każdym segmencie rynku.

Podkreśleniem zmian jest nowa kolorystyka nadwozia. Chętni będą mogli wybrać niedostępny dotychczas lakier Ceramic Grey, jak również dwubarwną kombinację z kontrastowym czarnym dachem. Produkcja Leafa 2021 wystartowała w styczniu 2021 roku, więc pierwsze egzemplarze już niebawem powinny pojawić się w salonach.

Wybrane dla Ciebie

Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie