Peugeot e-Rifter wjeżdża do salonów. Ile trzeba zapłacić za elektrycznego kombivana?

Peugeot sukcesywnie elektryfikuje gamę swoich modeli, nie wykluczając również bardziej użytkowych propozycji. Przykładem może być kombivan e-Rifter, który właśnie zadebiutował w polskim cenniku. Za najtańszy wariant trzeba zapłacić niespełna 145 tys. zł.

Peugeot e-Rifter nie jest tani.Peugeot e-Rifter nie jest tani.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe / Peugeot
Aleksander Ruciński

Rifter nawet w spalinowej wersji nie jest najtańszą propozycją w swoim segmencie. W przypadku odmiany elektrycznej sytuacja wygląda podobnie. Aby cieszyć się jej zaletami, trzeba mieć dość gruby portfel. Za bazowe wydanie Active importer żąda kwoty 144 700 zł.

Napęd zastosowany w tej wersji to zestaw znany już z innych elektrycznych modeli Peugeota i nie tylko. Mowa o 136-konnym silniku elektrycznym parowanym z akumulatorem o pojemności 50 kWh. Taka wartość pozwala pokonać do 280 km na jednym ładowaniu. Oczywiście pod warunkiem, że nie będziemy jechać stale z prędkością maksymalną wynoszącą 130 km/h. Niestety Peugeot nie pochwalił się czasem sprintu do setki.

Jeśli chodzi o wybór wersji, klienci mogą zdecydować się na jeden napęd, dwa rodzaje nadwozia oraz 4 wersje wyposażenia. Szczegóły znajdziecie poniżej:

Peugeot e-Rifter - ceny minimalne wersji nadwoziowych:

  • Standard - od 144 700 zł
  • Long - od 164 700 zł

Odmiana Long jest zauważalnie droższa nie tylko z uwagi na nadwozie dłuższe aż o 35 cm, ale i znacznie bogatsze wyposażenie (dostępność wyłącznie w wydaniu Allure Pack). Wyżej jest tylko GT wyróżniająca się sportowymi dodatkami. Już bazowe wydania nie dają jednak powodów do narzekań.

Peugeot e-Rifter (2021)
Peugeot e-Rifter (2021) © mat. prasowe / Peugeot

Peugeot e-Rifter - ceny wersji wyposażenia:

  • Active Pack - od 144 700 zł - standardowo m.in. tempomat, czujnik zmierzchu, cyfrowe zegary Peugeot i-Cockpit, klimatyzacja manualna, 16-calowe felgi stalowe, elektrycznie sterowane szyby i lusterka, multimedia z 5-calowym ekranem, radiem DAB i Bluetooth
  • Allure - od 153 000 zł - dodatkowo m.in. reflektory przeciwmgielne, czujniki parkowania przód/tył, kierownica wielofunkcyjna, światła dzienne LED, czujnik deszczu
  • Allure Pack - od 159 400 zł - dodatkowo m.in. kamera cofania, felgi aluminiowe 16 cali, kierownica wielofunkcyjna obszyta skórą, składane lusterka, przyciemniane szyby, fotochromatyczne lusterko wsteczne, multimedia z ekranem 8 cali
  • GT - od 168 400 zł - dodatkowo m.in. system monitorowanie strefy bocznej, system monitorowania martwego pola, felgi aluminiowe 17 cali, czarne, ozdobne wstawki nadwozia, dwustrefowa klimatyzacja automatyczna, bezkluczykowy dostęp, 3 indywidualne fotele w drugim rzędzie.
Wybrane dla Ciebie
Kierowcy elektryków utrzymają przywileje. Karol Nawrocki podpisał ustawę. Jest nowa data końcowa
Kierowcy elektryków utrzymają przywileje. Karol Nawrocki podpisał ustawę. Jest nowa data końcowa
Pierwsza jazda prototypem: Cupra Raval VZ - hot hatch naszych czasów
Pierwsza jazda prototypem: Cupra Raval VZ - hot hatch naszych czasów
Pierwsza jazda: Toyota bZ4X – sposób na milion
Pierwsza jazda: Toyota bZ4X – sposób na milion
Europa zmieni kierunek? Zniesienie zakazu sprzedaży aut spalinowych coraz bardziej realne
Europa zmieni kierunek? Zniesienie zakazu sprzedaży aut spalinowych coraz bardziej realne
Inżynierowie Porsche pod wrażeniem Ioniqa 5 N. Mówią, co im się spodobało
Inżynierowie Porsche pod wrażeniem Ioniqa 5 N. Mówią, co im się spodobało
Škoda i Renault wyraźnie przed Teslą. Widać zmianę na rynku elektryków
Škoda i Renault wyraźnie przed Teslą. Widać zmianę na rynku elektryków
Test: Renault Espace - szybko poszło!
Test: Renault Espace - szybko poszło!
Pierwsza jazda: Jeep Compass - wyróżnić się w rodzinie
Pierwsza jazda: Jeep Compass - wyróżnić się w rodzinie
Problem z elektrykami. Producenci już mówią wprost
Problem z elektrykami. Producenci już mówią wprost
Pierwsza jazda: Opel Mokka GSE – nie oceniaj książki po okładce
Pierwsza jazda: Opel Mokka GSE – nie oceniaj książki po okładce
Dacia podbija stawkę. Nowa hybryda z napędem 4x4 i fabryczne LPG
Dacia podbija stawkę. Nowa hybryda z napędem 4x4 i fabryczne LPG
Elektryczne Porsche Cayenne wycenione w Polsce. Jest tańsze od spalinówki
Elektryczne Porsche Cayenne wycenione w Polsce. Jest tańsze od spalinówki
ZACZEKAJ! ZOBACZ, CO TERAZ JEST NA TOPIE 🔥