Škoda wyostrzyła Elroqa. Wersja Sportline dołącza do gamy

Najnowszy elektryk Škody doczekał się topowego wydania Sportline. To najbardziej emocjonująca i najatrakcyjniejsza wizualnie wersja tego modelu.

Škoda Elroq SportlineŠkoda Elroq Sportline
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Škoda
Aleksander Ruciński

Po czterech miesiącach od rynkowego debiutu Škoda uzupełnia gamę Elroqa o wersję Sportline, wyróżniającą się zarówno w kwestii wyglądu jak i wyposażenia.

Topowe wydanie poznacie przede wszystkim po kontrastowych wstawkach zdobiących nadwozie oraz pakiecie aerodynamicznym, w skład którego wchodzą delikatne spojlery i dokładni na zderzakach. Wydanie to charakteryzuje się też obniżonym prześwitem (15 mm z przodu i 10 mm z tyłu), co sprawia, że auto prezentuje się jeszcze dynamiczniej.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Nowa Skoda Octavia - zmiany trzeba pokazać palcem

Klienci chętni na Elroqa Sportline mogą wybierać spośród odmian 60 i 85. Pierwsza oferuje 204 KM mocy i akumulator o pojemności 63 kWh, co przekłada się na przyspieszenie do "setki" w 8 s i 425 km zasięgu. W przypadku drugiej moc wynosi 286 KM, sprint trwa 6,6 s, a maksymalny deklarowany zasięg to 574 km.

Škoda Elroq Sportline
Škoda Elroq Sportline © Materiały prasowe | Škoda

Wydanie Sportline wyróżnia się także sportowo nacechowanym wnętrzem. W kabinie znajdziemy m.in. fotele ze zintegrowanymi zagłówkami, szare przeszycia czy trójramienną kierownicę. Całość dopełniają listwy imitujące włókno węglowe. Ile trzeba za to wszystko zapłacić? Ceny znajdziecie poniżej.

Škoda Elroq Sportline - ceny wersji napędowych

  • 60 - od 182 000 zł
  • 85 - od 200 500 zł

Chętni na nową, elektryczną Škodę w usportowionym wydaniu mogą już składać zamówienia.

Škoda Elroq Sportline
Škoda Elroq Sportline © Materiały prasowe | Škoda
Wybrane dla Ciebie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Nowa Dacia za 3900 euro? Wystarczy być mniej zamożnym Włochem
Nowa Dacia za 3900 euro? Wystarczy być mniej zamożnym Włochem
Nowa sieć stacji ładowania wchodzi do Polski. Stawiają na dużą moc
Nowa sieć stacji ładowania wchodzi do Polski. Stawiają na dużą moc