Wystarczyła doba, by Volkswagen zebrał ponad 10 tys. rezerwacji na ID.3

Zainteresowanie elektrycznym Volkswagenem ID.3 jest ogromne. Producent poinformował, że w 24 godziny od rozpoczęcia zbierania zapisów wpłynęło ponad 10 tys. rezerwacji na auto.

Volkswagen ID.3 ciągle jest pokazywany w kamuflażuVolkswagen ID.3 ciągle jest pokazywany w kamuflażu
Źródło zdjęć: © Fot. Materiały prasowe/Volkswagen
Michał Zieliński

Choć premiera elektrycznego Volkswagena ID.3 przewidziana jest na salon samochodowy we Frankfurcie, klienci już mogą go zamawiać. W pierwszej puli dostępna jest tylko specjalna wersja 1st z baterią oferującą do 420 km zasięgu. Poza bogatym wyposażeniem klienci otrzymają 2000 kWh darmowego ładowania na stacjach z aplikacji WeCharge i wchodzących w skład sieci Ionity oraz ładowarkę Wallbox.

Liczba dostępnych egzemplarzy w przedsprzedaży jest ograniczona do 30 tys., a producent poinformował, że spora część z nich już została zarezerwowana. Wystarczyły 24 godziny, by do Volkswagena wpłynęło ponad 10 tys. rezerwacji na nowego ID.3. Co ciekawe, pierwsi chętni znaleźli się także na terenie Polski. Rezerwacja wymaga wpłacenia depozytu w wysokości 1 tys. euro (w Polsce jest to 5 tys. zł).

Produkcja auta ma rozpocząć się pod koniec 2019 roku, a pierwsze sztuki trafią do klientów w połowie 2020 roku. Ostateczna cena ID.3 1st ma wynieść mniej niż 40 tys. euro.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/10] Źródło zdjęć: |

Wybrane dla Ciebie

Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie