DS7 Crossback E-Tense 4x4 – znamy polskie ceny

Flagowy model DS zdążył się już na dobre zadomowić w salonach francuskiej marki. Teraz dołączyła do niego nowa odmiana hybrydowa plug-in, której Francuzi zafundowali układ o łącznej mocy 300 KM.

Ceny DS7 Crossback E-Tense 4x4 zaczynają się od 227 tys. złCeny DS7 Crossback E-Tense 4x4 zaczynają się od 227 tys. zł
Źródło zdjęć: © fot. mat. prasowe
Filip Buliński

Marka DS znana jest z bardzo dużych możliwości konfiguracyjnych i nietrudno pogubić się w oferowanych opcjach. W przypadku DS7 Crossback E-Tense, pierwszy wybór dotyczy wersji wyposażenia. Najniższa, So Chic, zaczyna się od 227 tys. zł, najdroższa Grand Chic kosztuje 248 tys. zł, a pośrednia i jednocześnie usportowiona (ale tylko z wyglądu) Performance Line+ - 244 tys. zł.

Podstawowe wyposażenie DS7 Crossback E-Tense obejmuje wiele przydatnych opcji
Podstawowe wyposażenie DS7 Crossback E-Tense obejmuje wiele przydatnych opcji © fot. mat. prasowe

Już w podstawie otrzymujemy całkiem bogate wyposażenie: zawieszenie o zmiennej amortyzacji, skórzaną kierownicę wielofunkcyjną, tempomat, bogaty pakiet asystentów kierowcy, kamerę cofania, relingi dachowe, bezkluczykowy dostęp, światła LED do jazdy dziennej, 2-strefową klimatyzację automatyczną, chłodzony schowek przed pasażerem czy 12-calowy dotykowy ekran multimedialny na konsoli centralnej.

Za 3800 zł dostaniemy elektrycznie ustawiane fotele z podgrzewaniem (standard w Grand Chic i performance Line+), natomiast jeśli zdecydujemy się na siedzenia z grzaniem, wentylacją i masażem, będziemy musieli wydać 5300 zł. Dodatkowe nawiewy w II rzędzie (jak to określa DS w swoim cenniku, klimatyzacja pseudo-3-strefowa) to koszt 1000 zł, panoramiczny dach kosztuje 5000 zł, a efektowne reflektory LED (DS ACTIVE LED VISION) wyceniono na 5500 zł (standard w Grand Chic).

Dzięki napędowi na 4 koła, DS7 Crossback E-Tense nie ma widzi problemu w zjechaniu z asfaltu
Dzięki napędowi na 4 koła, DS7 Crossback E-Tense nie ma widzi problemu w zjechaniu z asfaltu © fot. mat. prasowe

Wśród felg dużego wyboru nie ma. Niezależnie od wersji wyposażeniowej 19-calowego obręcze są w standardzie, a 20-calowe wymagają dopłaty 2500 zł. Jeśli zaś chodzi o lakiery, do naszej dyspozycji jest aż 10 odcieni – podstawowy jest bezpłatny, ale jakikolwiek kaprys kosztuje dodatkowe 3 lub 4 tys. zł.

Do napędu DS7 Crossback E-Tense służy 1,6-litrowy benzyniak z turbo generujący 200 KM, który współpracuje ze 110-konnym silnikiem elektrycznym. Łączna moc układu wynosi aż 300 KM, a maksymalny skumulowany moment obrotowy – 520 Nm. Napęd przekazywany jest na 4 koła za pośrednictwem 8-biegowej skrzyni automatycznej.

Auto wyposażono w akumulatory o pojemności 13,2 kWh, a na pełnym ładowaniu jest w stanie przejechać 58 km, albo 52 km, jeśli nasz pojazd wyposażony jest w 20-calowe felgi. Uzupełnienie baterii do 100 proc., przy optymalnych warunkach zajmuje 2 godziny. Wersja E-Tense nieco przybrała na wadze – masa wynosi aż 1825 kg.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/21] Źródło zdjęć: |

Wybrane dla Ciebie

Mitsubishi Eclipse Cross – nie sercem, a rozumem
Mitsubishi Eclipse Cross – nie sercem, a rozumem
Nowe Renault 4 doczekało się wersji van. Tak jak jego pierwowzór
Nowe Renault 4 doczekało się wersji van. Tak jak jego pierwowzór
Chińczycy chcą produkować w Europie. Wiemy gdzie
Chińczycy chcą produkować w Europie. Wiemy gdzie
Zwolnią 1000 osób. Popyt niższy od oczekiwanego
Zwolnią 1000 osób. Popyt niższy od oczekiwanego
Tesla Cybertruck traci najtańszą wersję. Szybko poszło
Tesla Cybertruck traci najtańszą wersję. Szybko poszło
Straż pożarna ma nowe auta. To Fordy Capri z niespodzianką pod maską
Straż pożarna ma nowe auta. To Fordy Capri z niespodzianką pod maską
Elektryczny Golf później niż planowano. To kwestia pieniędzy
Elektryczny Golf później niż planowano. To kwestia pieniędzy
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie