Frankfurt 2019: Honda e na żywo wygląda jeszcze ciekawiej

Tegoroczny salon we Frankfurcie zdecydowanie obfituje w premiery pojazdów elektrycznych. Jedną z ciekawszych propozycji napędzanych prądem wydaje się nowa Honda e, która na żywo prezentuje się naprawdę dobrze. Do tego może pochwalić się niezłymi osiągami i bogatym wyposażeniem.

Stylistyka Hondy e zdecydowanie może się podobać.Stylistyka Hondy e zdecydowanie może się podobać.
Źródło zdjęć: © fot. redakcja autokult
Aleksander Ruciński

Honda e zgrabnie łączy nowoczesny styl z liniami retro, które nawiązują do japońskich aut miejskich sprzed kilku dekad. Ciekawe nadwozie skrywa nowoczesną technikę - elektryczny silnik napędzający tylną oś oraz wnętrze naszpikowane multimediami.

Klienci będą mogli wybierać spośród dwóch jednostek - słabsza ma 136 KM mocy, mocniejsza natomiast 154 KM, co pozwala osiągać setkę w czasie około 8 sekund. Maksymalny zasięg? Około 220 km na jednym ładowaniu - do miasta powinno wystarczyć.

Jeszcze większe wrażenie niż nadwozie robi wnętrze. Ascetyczny kokpit wygląda na żywcem wyjęty z pojazdu koncepcyjnego. Ekologiczne drewno tworzy kontrast dla dużych wyświetlaczy rozciągniętych wszerz deski rozdzielczej - Honda pomyślała nie tylko o kierowcy, ale i pasażerach.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© fot. redakcja autokult

Model e mimo niewielkich wymiarów powinien spełnić oczekiwania kierowców poruszających się głównie po mieście. Okazjonalnie przewiezie nawet 4 osoby i trochę bagażu. Kufer nie jest ogromny, lecz wystarczający do przewozu np. zakupów. Za to wszystko trzeba będzie zapłacić równowartość około 40 tysięcy euro.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/5] Źródło zdjęć: |
Wybrane dla Ciebie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy