Frankfurt 2019: Honda e na żywo wygląda jeszcze ciekawiej

Tegoroczny salon we Frankfurcie zdecydowanie obfituje w premiery pojazdów elektrycznych. Jedną z ciekawszych propozycji napędzanych prądem wydaje się nowa Honda e, która na żywo prezentuje się naprawdę dobrze. Do tego może pochwalić się niezłymi osiągami i bogatym wyposażeniem.

Stylistyka Hondy e zdecydowanie może się podobać.Stylistyka Hondy e zdecydowanie może się podobać.
Źródło zdjęć: © fot. redakcja autokult
Aleksander Ruciński

Honda e zgrabnie łączy nowoczesny styl z liniami retro, które nawiązują do japońskich aut miejskich sprzed kilku dekad. Ciekawe nadwozie skrywa nowoczesną technikę - elektryczny silnik napędzający tylną oś oraz wnętrze naszpikowane multimediami.

Klienci będą mogli wybierać spośród dwóch jednostek - słabsza ma 136 KM mocy, mocniejsza natomiast 154 KM, co pozwala osiągać setkę w czasie około 8 sekund. Maksymalny zasięg? Około 220 km na jednym ładowaniu - do miasta powinno wystarczyć.

Jeszcze większe wrażenie niż nadwozie robi wnętrze. Ascetyczny kokpit wygląda na żywcem wyjęty z pojazdu koncepcyjnego. Ekologiczne drewno tworzy kontrast dla dużych wyświetlaczy rozciągniętych wszerz deski rozdzielczej - Honda pomyślała nie tylko o kierowcy, ale i pasażerach.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© fot. redakcja autokult

Model e mimo niewielkich wymiarów powinien spełnić oczekiwania kierowców poruszających się głównie po mieście. Okazjonalnie przewiezie nawet 4 osoby i trochę bagażu. Kufer nie jest ogromny, lecz wystarczający do przewozu np. zakupów. Za to wszystko trzeba będzie zapłacić równowartość około 40 tysięcy euro.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/5] Źródło zdjęć: |

Wybrane dla Ciebie

Moc i moment jak w holowniku. Rivian prezentuje modele w wersji Quad
Moc i moment jak w holowniku. Rivian prezentuje modele w wersji Quad
Bentley EXP 15 zapowiada przyszłego elektryka marki. Takich drzwi dawno nie widzieliśmy
Bentley EXP 15 zapowiada przyszłego elektryka marki. Takich drzwi dawno nie widzieliśmy
Lamborghini Urus pozostanie hybrydą w kolejnej generacji. Elektryk przesunięty w czasie
Lamborghini Urus pozostanie hybrydą w kolejnej generacji. Elektryk przesunięty w czasie
Kia EV5 wjeżdża do Europy. Na razie w okrojonym składzie
Kia EV5 wjeżdża do Europy. Na razie w okrojonym składzie
Nowa KIA EV6 wjeżdża do salonów. Znamy ceny
Nowa KIA EV6 wjeżdża do salonów. Znamy ceny
Nowe samochody papieża Leona XIV. Takich jeszcze w Watykanie nie było
Nowe samochody papieża Leona XIV. Takich jeszcze w Watykanie nie było
Wywiad: Szef Audi Gernot Döllner tłumaczy wycofanie się z pełnej elektryfikacji marki
Wywiad: Szef Audi Gernot Döllner tłumaczy wycofanie się z pełnej elektryfikacji marki
Volkswagen twierdzi, że PHEV może być oszczędny w każdych warunkach. Sprawdziłem to w Danii
Volkswagen twierdzi, że PHEV może być oszczędny w każdych warunkach. Sprawdziłem to w Danii
Elektryk Sony i Hondy traci, choć nawet nie zdążył wyjechać na drogi
Elektryk Sony i Hondy traci, choć nawet nie zdążył wyjechać na drogi
Hyundai Ioniq 9 wjeżdża do Polski. Znamy ceny rodzinnego SUV-a na prąd
Hyundai Ioniq 9 wjeżdża do Polski. Znamy ceny rodzinnego SUV-a na prąd
Pierwszy kontakt z Lexusem ES: przedłużony w standardzie
Pierwszy kontakt z Lexusem ES: przedłużony w standardzie
"10 lat za wcześnie". Projektant Mercedesa o błędzie, jakim jest EQS
"10 lat za wcześnie". Projektant Mercedesa o błędzie, jakim jest EQS