Hyundai Santa Fe Plug-in wyceniony. Wtyczka mocno podnosi cenę

Hyundai uzupełnia gamę swojego SUV-a o nową, hybrydową odmianę plug-in. To napęd, który znamy już z Kii Sorento. Koreańska siostra jest jednak zauważalnie tańsza. Ci, którzy chcą kupić hyundaia, muszą przygotować się na wysokie ceny.

Wersja plug-in jest zauważalnie droższa od standardowych.Wersja plug-in jest zauważalnie droższa od standardowych.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

233 900 zł - od takiej kwoty startuje cennik Hyundaia Santa Fe Plug-In Hybrid w Polsce, napędzanego połączeniem benzynowego silnika 1.6 T-GDI i jednostki elektrycznej o mocy 66,9 kW. Taki zestaw zapewnia 265 KM mocy i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Napęd trafia na wszystkie 4 koła za pośrednictwem 6-stopniowej skrzyni automatycznej.

Chętni na ten wariant mogą zdecydować się zarówno na wydanie 5-, jak i 7-osobowe. Do wyboru są też 2 wersje wyposażenia - Executive i Platinum. Co warte odnotowania, plug-ina nie sparujemy z bazowym wydaniem Premium, co częściowo tłumaczy zauważalnie wyższą cenę. Dla porównania - bazowy model z klasyczną hybrydą o mocy 230 KM kosztuje 165 900 zł

Hyundai Santa Fe Plug-in Hybrid - wersje wyposażenia wraz z cenami:

  • Executive - od 233 900 zł - standardowo m.in. system kamer 360 stopni, pakiet systemów wsparcia kierowców, kamera cofania, czujniki parkowania, dwustrefowa klimatyzacja, 17-calowe felgi aluminiowe, skórzana tapicerka, multimedia z 8-calowym ekranem
  • Platinum - od 244 900 zł - dodatkowo m.in. asystent zapobiegający kolizjom podczas jazdy do tyłu, system monitorowania zmęczenia kierowcy, system bezpiecznego wysiadania z auta, asystent jazdy autostradowej, wyświetlacz head-up, 19-calowe felgi aluminiowe, multimedia z 10-calowym ekranem, nawigacją i multimediami KRELL.

Powyższe wyposażenie można oczywiście rozbudować o propozycje z listy opcji. Dopłaty w wysokości 5 tys. zł wymaga też trzeci rząd siedzeń. Jak nietrudno zauważyć, Santa Fe jest zauważalnie droższą propozycją niż Kia Sorento z tym samym silnikiem - wyposażona nieco gorzej, lecz startująca z poziomu 189 900 zł.

Wybrane dla Ciebie

Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie