Hyundai Santa Fe Plug-in wyceniony. Wtyczka mocno podnosi cenę

Hyundai uzupełnia gamę swojego SUV-a o nową, hybrydową odmianę plug-in. To napęd, który znamy już z Kii Sorento. Koreańska siostra jest jednak zauważalnie tańsza. Ci, którzy chcą kupić hyundaia, muszą przygotować się na wysokie ceny.

Wersja plug-in jest zauważalnie droższa od standardowych.Wersja plug-in jest zauważalnie droższa od standardowych.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

233 900 zł - od takiej kwoty startuje cennik Hyundaia Santa Fe Plug-In Hybrid w Polsce, napędzanego połączeniem benzynowego silnika 1.6 T-GDI i jednostki elektrycznej o mocy 66,9 kW. Taki zestaw zapewnia 265 KM mocy i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Napęd trafia na wszystkie 4 koła za pośrednictwem 6-stopniowej skrzyni automatycznej.

Chętni na ten wariant mogą zdecydować się zarówno na wydanie 5-, jak i 7-osobowe. Do wyboru są też 2 wersje wyposażenia - Executive i Platinum. Co warte odnotowania, plug-ina nie sparujemy z bazowym wydaniem Premium, co częściowo tłumaczy zauważalnie wyższą cenę. Dla porównania - bazowy model z klasyczną hybrydą o mocy 230 KM kosztuje 165 900 zł

Hyundai Santa Fe Plug-in Hybrid - wersje wyposażenia wraz z cenami:

  • Executive - od 233 900 zł - standardowo m.in. system kamer 360 stopni, pakiet systemów wsparcia kierowców, kamera cofania, czujniki parkowania, dwustrefowa klimatyzacja, 17-calowe felgi aluminiowe, skórzana tapicerka, multimedia z 8-calowym ekranem
  • Platinum - od 244 900 zł - dodatkowo m.in. asystent zapobiegający kolizjom podczas jazdy do tyłu, system monitorowania zmęczenia kierowcy, system bezpiecznego wysiadania z auta, asystent jazdy autostradowej, wyświetlacz head-up, 19-calowe felgi aluminiowe, multimedia z 10-calowym ekranem, nawigacją i multimediami KRELL.

Powyższe wyposażenie można oczywiście rozbudować o propozycje z listy opcji. Dopłaty w wysokości 5 tys. zł wymaga też trzeci rząd siedzeń. Jak nietrudno zauważyć, Santa Fe jest zauważalnie droższą propozycją niż Kia Sorento z tym samym silnikiem - wyposażona nieco gorzej, lecz startująca z poziomu 189 900 zł.

Wybrane dla Ciebie
Pierwsza jazda: Toyota bZ4X – sposób na milion
Pierwsza jazda: Toyota bZ4X – sposób na milion
Europa zmieni kierunek? Zniesienie zakazu sprzedaży aut spalinowych coraz bardziej realne
Europa zmieni kierunek? Zniesienie zakazu sprzedaży aut spalinowych coraz bardziej realne
Inżynierowie Porsche pod wrażeniem Ioniqa 5 N. Mówią, co im się spodobało
Inżynierowie Porsche pod wrażeniem Ioniqa 5 N. Mówią, co im się spodobało
Škoda i Renault wyraźnie przed Teslą. Widać zmianę na rynku elektryków
Škoda i Renault wyraźnie przed Teslą. Widać zmianę na rynku elektryków
Test: Renault Espace - szybko poszło!
Test: Renault Espace - szybko poszło!
Pierwsza jazda: Jeep Compass - wyróżnić się w rodzinie
Pierwsza jazda: Jeep Compass - wyróżnić się w rodzinie
Problem z elektrykami. Producenci już mówią wprost
Problem z elektrykami. Producenci już mówią wprost
Pierwsza jazda: Opel Mokka GSE – nie oceniaj książki po okładce
Pierwsza jazda: Opel Mokka GSE – nie oceniaj książki po okładce
Dacia podbija stawkę. Nowa hybryda z napędem 4x4 i fabryczne LPG
Dacia podbija stawkę. Nowa hybryda z napędem 4x4 i fabryczne LPG
Elektryczne Porsche Cayenne wycenione w Polsce. Jest tańsze od spalinówki
Elektryczne Porsche Cayenne wycenione w Polsce. Jest tańsze od spalinówki
Pierwsza jazda: BYD Atto 2 DM-i – nowy bohater taksówkarzy
Pierwsza jazda: BYD Atto 2 DM-i – nowy bohater taksówkarzy
Premiera: Porsche Cayenne - najlepszy elektryk na świecie?
Premiera: Porsche Cayenne - najlepszy elektryk na świecie?
ZACZEKAJ! ZOBACZ, CO TERAZ JEST NA TOPIE 🔥