WAŻNE
TERAZ

Wszystko jasne. Papież wybrał nowego metropolitę krakowskiego

Lexus UX300e z polskim cennikiem. Wiemy, ile kosztuje pierwszy elektryk marki

Lexus - jak przystało na markę wywodzącą się z Toyoty - jest specjalistą od hybryd. Niedawno jednak gama została uzupełniona o pierwszy model z w pełni elektrycznym napędem. To UX300e, który właśnie został wyceniony w Polsce.

Lexus UX300eLexus UX300e
Źródło zdjęć: © mat. prasowe / Lexus
Aleksander Ruciński

Lexus UX300e wygląda niemal identycznie jak jego spalinowy odpowiednik. Nic dziwnego, gdyż różnice dotyczą głównie napędu i kilku zmian technicznych. Z uwagi na wyższą masę, nadwozie zyskało dodatkowe wzmocnienia. Zwiększono też siłę tłumiącą amortyzatorów.

Jeśli zaś chodzi o kwestie wizualne, odmianę elektryczną poznacie po innych felgach, charakterystycznej klapce skrywającej gniazdo ładowania oraz oczywiście oznaczeniach "Electric", które zdradzają, że jest to samochód zasilany prądem.

Za napęd odpowiada elektryczna jednostka o mocy 150 kW (204 KM), pozwalająca osiągać setkę w 7,5 sekundy i rozpędzać się do 160 km. Według danych producenta na pełnym akumulatorze o pojemności 54,3 kWh przejedziemy około 315 km. To jedyna dostępna konfiguracja wyceniana minimalnie na 214 900 zł. Klienci mogą za to wybierać spośród kilku wersji wyposażenia. Listę znajdziecie poniżej.

Lexus UX300e
Lexus UX300e © mat. prasowe / Lexus

Lexus UX300e - ceny i wyposażenie:

  • Pure - od 214 900 zł - standardowo m.in. dwustrefowa klimatyzacja, aktywny tempomat, 17-calowe felgi, reflektory Bi-LED, multimedia z nawigacją, Android Auto i Apple CarPlay, pakiet systemów wsparcia kierowcy
  • Business Edition - od 219 900 zł - dodatkowo m.in. czujnik deszczu, czuniki parkowania, relingi dachowe, przyciemniane szyby
  • Prestige - od 247 900 zł - dodatkowo m.in. system bezkluczykowy z kartą zamiast kluczyka, 18-calowe felgi, skórzana tapicerka
  • Omotenashi - od 277 900 zł - dodatkowo m.in. kamera cofania z widokiem 360 stopni, elektryczna klapa bagażnika, lusterka fotochromatyczne, adaptacyjne światła drogowe + doświetlanie zakrętów, system audio Mark Levinson, system monitorowania martwego pola i ostrzegania o ruchu poprzecznym
Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Inżynierowie Porsche pod wrażeniem Ioniqa 5 N. Mówią, co im się spodobało
Inżynierowie Porsche pod wrażeniem Ioniqa 5 N. Mówią, co im się spodobało
Škoda i Renault wyraźnie przed Teslą. Widać zmianę na rynku elektryków
Škoda i Renault wyraźnie przed Teslą. Widać zmianę na rynku elektryków
Test: Renault Espace - szybko poszło!
Test: Renault Espace - szybko poszło!
Pierwsza jazda: Jeep Compass - wyróżnić się w rodzinie
Pierwsza jazda: Jeep Compass - wyróżnić się w rodzinie
Problem z elektrykami. Producenci już mówią wprost
Problem z elektrykami. Producenci już mówią wprost
Pierwsza jazda: Opel Mokka GSE – nie oceniaj książki po okładce
Pierwsza jazda: Opel Mokka GSE – nie oceniaj książki po okładce
Dacia podbija stawkę. Nowa hybryda z napędem 4x4 i fabryczne LPG
Dacia podbija stawkę. Nowa hybryda z napędem 4x4 i fabryczne LPG
Elektryczne Porsche Cayenne wycenione w Polsce. Jest tańsze od spalinówki
Elektryczne Porsche Cayenne wycenione w Polsce. Jest tańsze od spalinówki
Pierwsza jazda: BYD Atto 2 DM-i – nowy bohater taksówkarzy
Pierwsza jazda: BYD Atto 2 DM-i – nowy bohater taksówkarzy
Premiera: Porsche Cayenne - najlepszy elektryk na świecie?
Premiera: Porsche Cayenne - najlepszy elektryk na świecie?
Jeep Recon debiutuje jako trzeci elektryk marki
Jeep Recon debiutuje jako trzeci elektryk marki
To nie koniec Izery. Electromobility Poland z szansą na duży zastrzyk finansowy
To nie koniec Izery. Electromobility Poland z szansą na duży zastrzyk finansowy
ZACZEKAJ! ZOBACZ, CO TERAZ JEST NA TOPIE 🔥