"Maja – wyzwania z rozMach-Em" – odcinek 5.: Ładowanie akumulatorów

Na kanale YouTube Ford Polska swoją premierę ma piąty, ostatni odcinek cieszącego się dużą popularnością cyklu filmów "Maja – wyzwania z rozMach-Em". Piątego dnia Maja dociera na Podhale, do najwyżej położonej miejscowości w Polsce, by po serii wyczerpujących przygód podładować baterie.

Źródło zdjęć: © materiały partnera

WARSZAWA, 28 sierpnia 2023 roku – Na YouTube Ford Polska zadebiutował piąty odcinek cyklu "Maja – wyzwania z rozMach-Em", w którym główną rolę gra polska kolarka górska, dwukrotna wicemistrzyni olimpijska, wielokrotna wicemistrzyni i mistrzyni Europy – Maja Włoszczowska. 

Do tej pory, w ciągu czterech kolejnych dni swojej podróży przez Polskę w poszukiwaniu inspirujących atrakcji i przygód, Maja zabrała widzów na wspinaczkę górską w podkrakowskich dolinkach, sprawdziła możliwości szybowców na górze Żar, pokazała jezioro Czorsztyńskie z pokładu regatowej łódki Ford Kuga oraz sprawdziła swoją moc i osiągi w kajaku górskim na Dunajcu.

Przyszedł czas na piątą i ostatnią przygodę, która rozpoczyna się w miejscowości Ząb koło Zakopanego – najwyżej położonej miejscowości w Polsce. Tutaj podczas krajoznawczej przejażdżki konnej Maja teoretycznie ma podładować swoje baterie po czterech wyczerpujących dniach. Szybko jednak okazuje się, że konie mają nieco inny pomysł na tę przygodę.

– Na łódce trochę mnie przewiało, na kajakach uderzyłam głową w betonowe dno, o skałkach i szybowcach nawet nie wspomnę. Pierwsze cztery dni mojej wyprawy zapewniły mi wystarczająco adrenaliny, więc ucieszyłam się, że piąta przygoda będzie nieco bardziej relaksująca, a przynajmniej na taką się zapowiadała… – wspomina Maja Włoszczowska.

Wszystkie pięć odcinków cyklu "Maja – wyzwania z rozMach-Em" dostępne są na kanale Ford Polska. Do tej pory pierwsze cztery odcinki zgromadziły już ponad 300 tys. wyświetleń.

Projekt wideo "Maja – wyzwania z rozMach-Em" to pięcioodcinkowy serial wyprodukowany przez Ford Polska. W roli głównej występuje w nim Maja Włoszczowska, która za kierownicą elektrycznego Forda Mustanga Mach-E uzbrojonego w przyczepkę kempingową wyrusza w podróż pełną wyzwań, by przedstawiać ciekawe pomysły na aktywne spędzanie czasu w duchu przygody. Po sukcesie ubiegłorocznej edycji serialu, w tym roku Maja odkryje piękne zakątki południowej Polski i spotka się z niezwykłymi ludźmi, którzy przygotowali dla niej wyzwania pełne adrenaliny. Jakie to wyzwania? Tego w czasie realizacji programu nie wiedziała nawet jego bohaterka.

Więcej szczegółów o projekcie "Maja – wyzwania z rozMach-Em" znajdą Państwo w pierwszej informacji prasowej poświęconej temu cyklowi.

Ford Mustang Mach-E, którym Maja Włoszczowska jeździła w programie "Maja – wyzwania z rozMach-Em" ma napęd na cztery koła, dysponuje mocą 351 KM, a moment obrotowy to 580 Nm. Akumulator o użytecznej pojemności 91 kWh pozwala przejechać na jednym ładowaniu nawet 550 km (WLTP). Samochód został wyposażony w panoramiczny dach z filtrem przeciwsłonecznym oraz system nagłośnienia B&O z 9 głośnikami i subwooferem.

Ford Mustang Mach-E zgodnie z homologacją może transportować na swoim dachu bagaż o wadze 75 kg. W wersji z dachem panoramicznym limit ten wynosi 65 kg. Oznacza to, że bez problemu można nim przewieźć kajak, rower, boks dachowy czy narty. Dodatkowo dopuszczalna masa holowanej przez Macha-E przyczepy z hamulcem wynosi do 1000 kilogramów. 

Już teraz Maja wraz z Fordem Mach-E na kanale YouTube Ford Polska w ramach projektu "Maja – wyzwanie z rozMach-Em" zaprasza i inspiruje widzów do poszukiwania i podejmowania nowych wyzwań. Wszystkie pięciu odcinków są dostępne na kanale Ford Polska.

Materiał sponsorowany przez Ford Polska
Wybrane dla Ciebie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy