Szukają partnerów do budowy ładowarek dla elektryków. Prezes Eleport wylicza ile można z nimi zyskać

Elektromobilność rozwija się w Polsce tempie, które wymusza budowę ogromnej liczby nowych ładowarek. Do gry wkracza właśnie firma, która ma odmienny od konkurencji pomysł na przyspieszenie rozwoju potrzebnej infrastruktury. Do pomocy chce wciągnąć samych Polaków.

Mateusz Żuchowski

Eleport to operator ogólnodostępnych ładowarek do samochodów elektrycznych oraz dostawca samej usługi ładowania. Firma ta na polskim rynku jest obecna co prawda dopiero od kilku miesięcy, ale posiada już bardzo duże doświadczenie w sferze elektromobilności i znaczące sukcesy na tym polu. W różnych krajach posiada już łącznie ponad 100 tys. własnych i partnerskich stacji ładowania.

Szybkie i skuteczne działanie zawdzięcza ona odmiennemu od pozostałych operatorów modelowi biznesowemu. Polega on na współpracy z lokalnymi partnerami na bardzo preferencyjnych warunkach. O tym dlaczego warto się zainteresować taką formą współpracy i ile każdy Polak może na niej zyskać opowiada Chief Revenue Officer globalnych struktur tej estońskiej firmy i prezes jej polskiego oddziału Janusz Grądzki.

Materiał powstał przy współpracy z Kongresem Nowej Mobilności
Wybrane dla Ciebie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Nowa Dacia za 3900 euro? Wystarczy być mniej zamożnym Włochem
Nowa Dacia za 3900 euro? Wystarczy być mniej zamożnym Włochem