Tak wygląda nowa Honda HR-V. Pod maską tylko hybryda

Obecna, druga już generacja Hondy HR-V jest z nami od 2013 roku. Niebawem zostanie zastąpiona nową odsłoną, zasilaną wyłącznie hybrydowym napędem e:HEV. Pierwsze egzemplarze trafią do salonów pod koniec roku, ale już dziś wiemy, czego się spodziewać.

HR-V wygląda nowocześnie zarówno na zewnątrz, jak i w środku.HR-V wygląda nowocześnie zarówno na zewnątrz, jak i w środku.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe / Honda
Aleksander Ruciński

Po serii zapowiedzi Honda oficjalnie pochwaliła się fotografiami przedstawiającymi trzecią generację modelu HR-V. Niewielki crossover zdecydowanie może się podobać. Poznacie go przede wszystkim po dużej, prążkowanej atrapie chłodnicy i wąskich reflektorach połączonych chromem biegnącym tuż pod maską.

Z tyłu natomiast znajdziemy lampy o ciekawej grafice i przezroczystych kloszach, kontrastujących z czerwienią szerokiej listwy łączącej oba krańce nadwozia. Linia boczna prezentuje się z kolei zaskakująco masywnie - to zasługa wysoko poprowadzonych okien i sporych drzwi ułatwiających dostęp do równie nowoczesnego wnętrza.

Kabina jest raczej minimalistyczna, lecz wciąż wyposażona w szereg fizycznych przycisków ułatwiających obsługę. Cieszy, że chociaż Honda pozostaje wierni podstawowym zasadom ergonomii. Oczywiście rolę centralnego elementu pełni ekran multimediów. Niestety szczegóły dotyczące wyposażenia to na razie tajemnica.

Honda HR-V (2021)
Honda HR-V (2021) © mat. prasowe / Honda

Podobnie jak zresztą kwestie techniczne. Producent póki co nie pochwalił się wymiarami nadwozia, ani tym bardziej detalami dotyczącymi napędu. Wiadomo za to, że pod maską znajdziemy wyłącznie hybrydowy napęd e:HEV. Jak podkreślają przedstawiciele marki: "HR-V e:HEV to kolejny krok na drodze do realizacji zobowiązania Hondy, zakładającego zelektryfikowanie europejskiej gamy głównych modeli do końca 2022 roku."

Chętni klienci mogą już zgłaszać zainteresowanie zakupem, lecz właściwa, rynkowa premiera nastąpi dopiero pod koniec 2021 roku. Do tego czasu powinniśmy znać coś więcej niż tylko wygląd nadwozia i wnętrza.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/9] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy