Test: BMW X5 45e – jedno z lepszych X5 to hybryda

BMW X5 to lubiany, duży SUV, ale nie oszukujmy się, przez większość osób i tak wykorzystywany jest w miastach. Hybryda może być więc jedną z najlepszych wersji–i zaraz wam to udowodnię.

Mateusz Raczyński

BMW X5 45e to hybryda typu plug-in–i ten rodzaj napędu świetnie pasuje do X5-tki. Dlaczego?

Zacznijmy od tego, że daje słuszną, jak na BMW X5 moc rzędu 400 KM. Silnik spalinowy ma tutaj 6 cylindrów, więc zapewnia też odpowiednie wrażenia akustyczne i jest trochę bardziej szlachetny, niż czterocylindrowce stosowane w innych hybrydach.

Nie ma się też co oszukiwać–BMW X5 świetnie sprawdza się w trasach, ale jak każdy inny samochód, większość czasu spędza w miastach, kursując między biurowcami, szkołami i miejscami innych zajęć. Z napędem hybrydowym, wielkie nadwozie nie musi zużywać więcej paliwa, przez co możemy jeździć wygodnie i płacić za to niewiele więcej, niż za jazdę miejskim kompaktem.

Co jeszcze oferuje hybrydowe X5? Sprawdźcie sami.

Wybrane dla Ciebie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Nowa Dacia za 3900 euro? Wystarczy być mniej zamożnym Włochem
Nowa Dacia za 3900 euro? Wystarczy być mniej zamożnym Włochem