WAŻNE
TERAZ

Kaczyński umywa ręce w sprawie Mejzy, zdecyduje klub PiS. Znamy kulisy

Volkswagen ID.3 z niższą ceną. W Polsce debiutuje wersja Pure Performance

Volkswagen zaprezentował nowy polski cennik elektrycznego ID.3. Auto będące drugim najpopularniejszym elektrykiem koncernu w Polsce niebawem może wskoczyć na fotel lidera. Wszystko dzięki długo oczekiwanej, bazowej wersji Pure, która właśnie dołączyła do oferty.

ID.3 w 2020 roku był drugim najpopularniejszym autem w Polsce.ID.3 w 2020 roku był drugim najpopularniejszym autem w Polsce.
Źródło zdjęć: © fot. Filip Buliński
Aleksander Ruciński

W ostatnich miesiącach 2020 roku Volkswagen ID.3. królował na europejskich listach sprzedaży aut elektrycznych. Polska nie jest tu wyjątkiem. W elektrycznej gamie koncernu VW niemiecki kompakt ustąpił miejsca jedynie Skodzie Citigo e iV. Najwyraźniej klienci akceptowali relatywnie wysokie ceny, zaczynające się od ponad 156 tys. zł. Teraz będzie taniej, i to zauważalnie.

Oferta Volkswagena na rok 2021 obejmuje 3 warianty modelu ID.3: Pure Performance, Pro i Pro S. różniące się mocą elektrycznego napędu, pojemnością akumulatora i dostępnością poszczególnych wersji wyposażenia. Za najtańsze wydanie trzeba wyłożyć 136 890 zł, a więc zauważalnie mniej niż dotychczas.

Volkswagen ID.3 (2021) - ceny minimalne wersji napędowych:

  • Pure Performance 150 KM, 45 kWh - od 136 890 zł
  • Pro 145 KM, 58 kWh - od 153 790 zł
  • Pro Performance 204 KM, 58 kWh - od 157 490 zł
  • Pro S 204 KM, 77 kWh - od 181 990 zł

Bazowa wersja zapewnia do 351 km zasięgu, Pro pozwoli przejechać już 425 km, a topowy wariant Pro S aż 549 km. Co warte odnotowania Volkswagen ma w planach jeszcze tańszą odmianę Pure, która docelowo ma kosztować poniżej 130 tys. zł. Dołączy do gamy jeszcze w tym roku. Już dziś jednak oferta jest całkiem bogata, szczególnie, gdy przyjrzymy się dostępnym wersjom wyposażenia.

Volkswagen ID.3 (2021) - wersje wyposażenia dla wariantu Pure Performance:

  • Pure Performance - od 136 890 - standardowo m.in. ładowanie mocą do 50 kW (DC) i 7,2 kW (AC), reflektory LED, system rozpoznawania znaków drogowych, system Front Assist, czujniki parkowani z przodu i z tyłu, możliwość wyświetlania ekranu smartfona na ekranie multimediów
  • Pure Performance City - od 150 190 zł - dodatkowo m.in. nawigacja Discover Pro, indukcyjna ładowarka do smartfona, proaktywny tempomat, skórzana wielofunkcyjna kierownica, podgrzewane fotele przednie
  • Pure Performance Max - od 165 090 zł - dodatkowo m.in. reflektory LED Matrix, przyciemniane szyby, dostęp bezkluczykowy, automatyczna klimatyzacja dwustrefowa, tylne światła LED
Wybrane dla Ciebie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy