Volkswagen ID. Buzz może być karetką lub dostawczakiem. Są już chętni

Elektryczna reinkarnacja kultowego Bulliego sprawdzi się nie tylko w roli modnego osobowego transportera, ale i auta do ciężkiej pracy - twierdzi Volkswagen, który na targi IAA w Hanowerze przywiózł kilka ciekawych wersji ID. Buzza.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
Aleksander Ruciński
4

Rola ID. Buzza w gamie modeli Volkswagena nie ograniczy się wyłącznie do bycia elektrycznym odpowiednikiem Multivana. Niemcy wiążą z tym modelem znacznie większe nadzieje, czego dowodem są alternatywne, typowo użytkowe wersje.

Spośród wszystkich wariantów pokazanych przez Volkswagena na targach IAA w Hanowerze najwięcej emocji wzbudziła karetka. Trzeba przyznać, że nadwozie ID. Buzza dobrze prezentuje się w ratowniczych barwach. Producent twierdzi, że dzięki nisko umieszczonej podłodze w kabinie jest sporo miejsca dla sprzętu i personelu medycznego. Niewykluczone, że pierwsze egzemplarze już niebawem rozpoczną służbę w Niemczech.

Oprócz karetki Volkswagen pochwalił się też odmianą z chłodnią, a także wydaniem przeznaczonym do indywidualnej zabudowy. Będzie również wersja dostawcza oparta na standardowej, tyle że przeznaczona do przewozu ładunku zamiast pasażerów w tylnej części nadwozia. Pierwsze egzemplarze mają trafić do floty serwisantów firmy Miele.

VW ID. Buzz
VW ID. Buzz © mat. prasowe / VW

Alternatywne wydania odsłonięte w Hanowerze pokazują jak duży potencjał tkwi w konstrukcji ID. Buzza. Wszechstronność modelu w połączeniu z elektrycznym napędem mają zagwarantować mu pewną przyszłość na europejskiej scenie motoryzacyjnej. Nie tylko osobowej, ale, jak widać, także użytkowej.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/5] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Pierwsza jazda: Ford Ranger PHEV - przeciera szlaki dosłownie i w przenośni
Pierwsza jazda: Ford Ranger PHEV - przeciera szlaki dosłownie i w przenośni
Polska premiera MGS5 EV – z ochotą na duży kawałek tortu
Polska premiera MGS5 EV – z ochotą na duży kawałek tortu
Pierwsza jazda: Renault 4 E-Tech - trochę brakło odwagi
Pierwsza jazda: Renault 4 E-Tech - trochę brakło odwagi
Niemcy zmieniają zdanie. Jednak jeszcze pojeździmy na benzynie
Niemcy zmieniają zdanie. Jednak jeszcze pojeździmy na benzynie
Widziałem Shell Eco-marathon z bliska. Kropla paliwa na wagę złota
Widziałem Shell Eco-marathon z bliska. Kropla paliwa na wagę złota
Mandaty za hulajnogę. Policja nie jest w stanie wyegzekwować przepisów
Mandaty za hulajnogę. Policja nie jest w stanie wyegzekwować przepisów
Pierwsza jazda: Škoda Elroq RS – najszybsza, ale i pragmatyczna
Pierwsza jazda: Škoda Elroq RS – najszybsza, ale i pragmatyczna
Oto nowy Nissan Leaf. Kolejna generacja wpisuje się w rynkowy standard
Oto nowy Nissan Leaf. Kolejna generacja wpisuje się w rynkowy standard
Nowe Renault 4 wycenione w Polsce. Do wyboru dwie wersje napędu
Nowe Renault 4 wycenione w Polsce. Do wyboru dwie wersje napędu
Oto najmocniejszy Opel w gamie. Tak, jest elektryczny
Oto najmocniejszy Opel w gamie. Tak, jest elektryczny
Pierwsza jazda: Audi Q6 Sportback e-tron i Audi A5 e-hybrid - specjalnie dla nas
Pierwsza jazda: Audi Q6 Sportback e-tron i Audi A5 e-hybrid - specjalnie dla nas
Škoda Enyaq RS Race korzysta z biokompozytów. To jak carbon, tylko z lnu
Škoda Enyaq RS Race korzysta z biokompozytów. To jak carbon, tylko z lnu