Volkswagen ID. Buzz może być karetką lub dostawczakiem. Są już chętni

Elektryczna reinkarnacja kultowego Bulliego sprawdzi się nie tylko w roli modnego osobowego transportera, ale i auta do ciężkiej pracy - twierdzi Volkswagen, który na targi IAA w Hanowerze przywiózł kilka ciekawych wersji ID. Buzza.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
Aleksander Ruciński

Rola ID. Buzza w gamie modeli Volkswagena nie ograniczy się wyłącznie do bycia elektrycznym odpowiednikiem Multivana. Niemcy wiążą z tym modelem znacznie większe nadzieje, czego dowodem są alternatywne, typowo użytkowe wersje.

Spośród wszystkich wariantów pokazanych przez Volkswagena na targach IAA w Hanowerze najwięcej emocji wzbudziła karetka. Trzeba przyznać, że nadwozie ID. Buzza dobrze prezentuje się w ratowniczych barwach. Producent twierdzi, że dzięki nisko umieszczonej podłodze w kabinie jest sporo miejsca dla sprzętu i personelu medycznego. Niewykluczone, że pierwsze egzemplarze już niebawem rozpoczną służbę w Niemczech.

Oprócz karetki Volkswagen pochwalił się też odmianą z chłodnią, a także wydaniem przeznaczonym do indywidualnej zabudowy. Będzie również wersja dostawcza oparta na standardowej, tyle że przeznaczona do przewozu ładunku zamiast pasażerów w tylnej części nadwozia. Pierwsze egzemplarze mają trafić do floty serwisantów firmy Miele.

VW ID. Buzz
VW ID. Buzz © mat. prasowe / VW

Alternatywne wydania odsłonięte w Hanowerze pokazują jak duży potencjał tkwi w konstrukcji ID. Buzza. Wszechstronność modelu w połączeniu z elektrycznym napędem mają zagwarantować mu pewną przyszłość na europejskiej scenie motoryzacyjnej. Nie tylko osobowej, ale, jak widać, także użytkowej.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/5] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie