Elektromobilność nie działa bez strategii i działań miasta. Wywiad z wiceprezydentem Łodzi

Kongres Nowej Mobilności po raz kolejny gości w Łodzi, która powoli staje się jednym z jaśniejszych punktów na polskiej mapie zrównoważonego transportu. O tym dlaczego jest to tak ważne osiągnięcie i ile daje ono wszystkim mieszkańcom mówi mi wiceprezydent Łodzi Adam Wieczorek.

Mateusz Żuchowski

Kongres Nowej Mobilności to wydarzenie w dużej mierze poświęcone kwestiom samorządowym, jako że rozwój nowych metod transportu jest niemożliwy bez ich wkładu i kompetencji w tym zakresie. Wiceprezydent Adam Wieczorek w powyższym wywiadzie opowiada jak strategia elektromobilności zmienia i będzie zmieniać jeszcze bardziej oblicze całej Łodzi.

W przypadku tego miasta podjęto kompleksowe działania, które obejmują szeroko zakrojoną rewitalizację centrum. W wyniku tych prac w obszarze tym zostanie rozbudowana infrastruktura do ładowania samochodów elektrycznych, wprowadzona będzie Strefa Czystego Transportu, ale i podjęte zostaną inne działania, wykraczające daleko poza samą elektromobilność, które nadadzą sens i skuteczność podejmowanych kroków.

Materiał powstał przy współpracy z Kongresem Nowej Mobilności

Materiał powstał przy współpracy z Kongresem Nowej Mobilności
Wybrane dla Ciebie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy