Škoda Enyaq iV 80x wyceniona w Polsce. Ile trzeba zapłacić za napęd na 4 koła?

Škoda sukcesywnie rozbudowuje gamę elektrycznego Enyaqa. Do tylnonapędowych odmian w końcu dołączyło wydanie z dwoma silnikami, a co za tym idzie, napędem na 4 koła. Jak kształtują się ceny?

Skoda Enyaq iV SportlineSkoda Enyaq iV Sportline
Źródło zdjęć: © mat. prasowe / Skoda
Aleksander Ruciński

Wersja 80x to długo oczekiwana nowość w gamie Enyaqa. Jest szczególnie ważna, gdyż przynosi napęd na 4 koła i dwa silniki o słusznej mocy. Klienci poszukujący niezłych osiągów powinni być zadowoleni.

Dotychczas oferta Enyaqa różniła się wyłącznie pojemnością baterii - stąd wersje 60 i 80. Teraz dołącza do nich 80x, co oznacza nie tylko akumulator mieszczący 82 kWh brutto, ale i dwa silniki generujące łącznie 265 KM mocy i 425 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Takie parametry przekładają się na 160 km/h prędkości maksymalnej i przyspieszenie 0-100 km/h w 6,9 sekundy. Nieźle zapowiada się też zasięg na poziomie 496 km. Ile trzeba za to wszystko zapłacić? Dokładnie 225 900 zł. Na tyle wyceniono bazową odmianę z napędem 80x. Jeszcze więcej wydamy, gdy zdecydujemy się skorzystać z wersji wyposażenia Sportline.

Kubełkowe fotele to wyróżnik wersji Sportline
Kubełkowe fotele to wyróżnik wersji Sportline © mat. prasowe / Skoda

Škoda Enyaq iV 80x - ceny i wyposażenie

  • 80x - od 225 900 zł - standardowo m.in. oświetlenie LED Basic, multimedia z 13-calowym ekranem, automatyczna klimatyzacja 2-strefowa, czujniki parkowania, nawigacja satelitarna, system Front Assist i Turn Assist, kamera cofania, wybór profilu jazdy, srebrne relingi dachowe, skórzana, 2-ramienna kierownica
  • 80x Sportline - od 244 900 zł - dodatkowo m.in. czarne, ozdobne wstawki nadwozia, 20-calowe felgi, sportowe fotele kubełkowe, 3-ramienna kierownica, dostęp bezkluczykowy, progresywny układ kierowniczy, sportowe zderzaki, indukcyjna ładowarka do smartfona
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie