Škoda Enyaq iV 80x wyceniona w Polsce. Ile trzeba zapłacić za napęd na 4 koła?

Škoda sukcesywnie rozbudowuje gamę elektrycznego Enyaqa. Do tylnonapędowych odmian w końcu dołączyło wydanie z dwoma silnikami, a co za tym idzie, napędem na 4 koła. Jak kształtują się ceny?

Skoda Enyaq iV SportlineSkoda Enyaq iV Sportline
Źródło zdjęć: © mat. prasowe / Skoda
Aleksander Ruciński

Wersja 80x to długo oczekiwana nowość w gamie Enyaqa. Jest szczególnie ważna, gdyż przynosi napęd na 4 koła i dwa silniki o słusznej mocy. Klienci poszukujący niezłych osiągów powinni być zadowoleni.

Dotychczas oferta Enyaqa różniła się wyłącznie pojemnością baterii - stąd wersje 60 i 80. Teraz dołącza do nich 80x, co oznacza nie tylko akumulator mieszczący 82 kWh brutto, ale i dwa silniki generujące łącznie 265 KM mocy i 425 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Takie parametry przekładają się na 160 km/h prędkości maksymalnej i przyspieszenie 0-100 km/h w 6,9 sekundy. Nieźle zapowiada się też zasięg na poziomie 496 km. Ile trzeba za to wszystko zapłacić? Dokładnie 225 900 zł. Na tyle wyceniono bazową odmianę z napędem 80x. Jeszcze więcej wydamy, gdy zdecydujemy się skorzystać z wersji wyposażenia Sportline.

Kubełkowe fotele to wyróżnik wersji Sportline
Kubełkowe fotele to wyróżnik wersji Sportline © mat. prasowe / Skoda

Škoda Enyaq iV 80x - ceny i wyposażenie

  • 80x - od 225 900 zł - standardowo m.in. oświetlenie LED Basic, multimedia z 13-calowym ekranem, automatyczna klimatyzacja 2-strefowa, czujniki parkowania, nawigacja satelitarna, system Front Assist i Turn Assist, kamera cofania, wybór profilu jazdy, srebrne relingi dachowe, skórzana, 2-ramienna kierownica
  • 80x Sportline - od 244 900 zł - dodatkowo m.in. czarne, ozdobne wstawki nadwozia, 20-calowe felgi, sportowe fotele kubełkowe, 3-ramienna kierownica, dostęp bezkluczykowy, progresywny układ kierowniczy, sportowe zderzaki, indukcyjna ładowarka do smartfona
Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie