Jaguar pokazał I-Pace'a po liftingu. Zmiany drobne, ale potrzebne

Po 2 latach od debiutu Jaguar I-Pace doczekał się liftingu. Już wcześniej był jednym z najciekawszych aut w klasie. Teraz, dzięki nowym multimediom i wzbogaconemu wyposażeniu jest to jeszcze lepsza oferta.

I-Pace wygląda świeżo i będzie tak jeszcze przez długi czas.I-Pace wygląda świeżo i będzie tak jeszcze przez długi czas.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

I-Pace wyglądał świeżo w dniu debiutu i będzie tak jeszcze długo. Dynamicznie wystylizowany crossover zdecydowanie może się podobać. Nic więc dziwnego, że styliści nie zdecydowali się na daleko idące poprawki. Lifting objął tak naprawdę tylko detale, jak nowe lakiery nadwozia czy wzory felg.

Klienci decydujący się na brytyjskiego elektryka mogą teraz ubrać nadwozie w nowe kolory: czerwień Caldera Red, błękit Portofino Blue lub szarość Eiger Grey. Opcjonalnie dostępny jest też pakiet Black, w skład którego wchodzą czarne felgi i ciemne wstawki nadwozia sprawiające, że I-Pace prezentuje się jeszcze atrakcyjniej.

We wnętrzu znajdziemy odświeżone multimedia obsługiwane łącznie za pomocą aż 3 ekranów dotykowych o przekątnej odpowiednio 5, 10 oraz 12,3 cala. Na pokładzie nie brakuje m.in. indukcyjnej ładowarki do smartfona, czy łączności Bluetooth.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© mat. prasowe

Standardem są też aplikacje Android Auto i Apple CarPlay pozwalające na jednoczesne podłączenie dwóch telefonów, a dzięki wbudowanej karcie eSIM możliwe jest zapewnienie stałej łączności multimediów pojazdu z internetem.

Klienci powinni też docenić nowy system kamer monitorujących sytuację wokół pojazdu czy wysokiej klasy audio firmy Meridian wzbogacone o 2 dodatkowe głośniki w podsufitce. Oznacza to, że sprzęt grający I-Pace'a składa się teraz z aż 16 głośników i subwoofera. Warto wspomnieć także o zaawansowanym systemie filtracji powietrza, który może działać również na postoju, co powinni docenić np. alergicy.

A co z napędem? 400-konny elektryczny zestaw z akumulatorem o pojemności 90 kWh pozostał bez zmian, co oznacza, że auto wciąż zapewnia 470 km maksymalnego zasięgu. Niektórzy mogą czuć się zawiedzeni brakiem zmian na tym polu, lecz z drugiej strony jest to bardzo przyzwoita wartość.

Sporym udogodnieniem jest za to skrócony czas ładowania z wallboxa. Pokładowa ładowarka ma teraz bowiem korzystać z trójfazowego ładowania prądem zmiennym o mocy 11 kW zamiast dotychczasowych 7 kW. Przekłada się to na około 53 km dodatkowego zasięgu po godzinnym ładowaniu. Odświeżony I-Pace powinien pojawić się w salonach nie później niż jesienią bieżącego roku.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/37] Źródło zdjęć: |
Wybrane dla Ciebie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy